به گزارش کلهرنیوز ، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و دبیر ستاد مقاومتی قوه قضاییه روز یکشنبه در حاشیه افتتاح این مرکز اظهار داشت: خرسندیم که با همراهی استاندار کرمانشاه و مسئولان اجرایی و قضایی استان شاهد افتتاح مجتمع دعاوی اقتصادی در کرمانشاه هستیم.
محمدباقر الفت ادامه داد: این اقدام در زمینه اجرایی کردن سیاست های ابلاغی از ناحیه مقام معظم رهبری در حوزه حمایت از فعالان اقتصادی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: راه اندازی این مرکز، مصداق بارز یک دادگاه تخصصی است که می تواند بزرگترین حمایتگر برای قرادادهایی باشد که بین فعالان اقتصادی منعقد می شود.
الفت گفت: از سوی دیگر این مرکز یک دادرسی تخصصی تجاری را در کم ترین زمان ممکن و در بهترین شکل مبتنی بر رویه های تجاری همانند آنچه که مورد انتظار فعالان اقتصادی است را از سوی قوه قضاییه ارائه می دهد.
وی اظهار داشت: این مرکز اولین نمونه ای است که به همت ریاست دادگستری استان کرمانشاه و با دقت نظر وی در سطح کشور احداث شده است که امیدواریم به الگویی برای دیگر استان ها تبدیل شود.
این مجتمع دارای شعباتی از شورای حل اختلاف، داوری، کیفری، ۲ شعبه حقوقی و یک شعبه تجدیدنظر می باشد و به بررسی و رسیدگی پرونده های حقوقی و اقتصادی می پردازد.
در آیین افتتاح این مجتمع قضایی اقتصادی محمدرضا عدالتخواه رییس کل دادگستری استان و جمعی از مدیران استان نیز حضور داشتند./ایرنا

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :