به گزارش کلهرنیوز ، غلامرضا اسدی در گفتگو با اسلام آباد خبر ، اظهار کرد: در پی بارندگی سیل آسای شب گذشته و وقوع سیل و آبگرفتگی در سطح شهرستان منجر به بالا آمدن آب در سطح شهرستان و روستاهای اطراف گردید.در این میان دو نفر که در داخل گلخانه کمربندی شهرستان بودند و تا شعاع بیش از دویست متر در محاصره آب قرار گرفته بوند.

وی افزود: بلافاصله پس از مطلع شدن تیم امدادی به محل اعزام شده و پس از ارزیابی اولیه تنها راه ورود را استفاده از خودرو آبی-خاکی آرگو تشخیص داده که توسط تیم امدادی وارد آب  شد و توانست به مصدومین دست پیدا کند و آسیب دیدگان ناشی از آبگرفتگی را از محاصره آب خارج نمود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آبادغرب گفت: این عملیات نجات با حضور عبدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان صورت گرفت که در پایان از سوی ایشان تلاش های شبانه روزی نجاتگران و پرسنل خدوم هلال احمر قدر دانی شد.

وی عنوان کرد: جمعیت  هلال احمر در چنین شرایط بحرانی یاور آسیب دیدگان می باشد و  با جان فشانی به کمک آنان خواهد شتافت.

گفتنی ست؛ غلامرضا اسدی رئیس پرتلاش جمعیت هلال احمر که جزو تیم‌عملیات نجات بودند، پس از نجات آسیب دیدگان که شاهد شادمانی بستگانشان بودند بیان داشت: جمعیت هلال احمر اسلام آباد غرب از توانایی زیادی برخوردار می باشد.

وی جمعیت هلال احمر را در چنین بحران هایی  توانمند دانست و گفت: پرسنل زحمت کش و نجاتگران داوطلب همواره در کنار آسیب دیدگان قرار خواهند داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید :