به گزارش کلهرنیوز ، هوشنگ بازوند در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: تمامی اعضا باید تلاش کنند که مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی از جمله گوشت و مرغ با روندی مطلوب به دست مردم برسد و تلاش ویژه ای برای کاهش قیمت این نوع مواد غذایی صورت گیرد.

وی خواستار اتخاذ تصمیمات اجرایی تر برای تامین نهادهای مورد نیاز مرغداری ها و کشتارگاه ها شد و گفت: باید با راهکاری مناسب و پیگیری ویژه این نهادها به سهولت و قیمت مناسب در اختیار مرغداری ها و کشتارگاه های استان قرار گیرد که بدون تردید در کاهش قیمت گوشت مرغ تاثیرگذار خواهد بود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به حضور باشکوه و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی به لحاظ اینکه امسال احساس کردند که کشور از طرف دشمن تهدید می شود و دشمن به فکر توطئه علیه ایران اسلامی است لذا با قدرت و صلابت در راهپیمایی امسال حضور پیدا کردند و همچون گذشته فداکاری و تعصب خود را به ایران اسلامی نشان دادند.

وی تصریح کرد: باید هر کاری که در توان ما مسئولین و مدیران است برای این مردم انجام دهیم و وظیفه داریم که در نهایت کوشش و تلاش برای حل مشکلات مردم که صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند، گام برداریم.

بازوند دامه داد: همه باید کمک کنیم نگرانی هایی که مردم در خصوص افزایش بعضی از کالاها از جمله گوشت و مرغ دارند را رفع کنیم.

وی بیان داشت: ستاد تنظیم استان باید خود اقدام به اجرای برنامه ها برای کنترل قیمت های مایحتاج عمومی نماید نه اینکه برنامه های ما در دیگر جاها که قطعاً با پیگیری و تلاش مدیران استانی می تواند در کاهش قیمت ها اثرگذار باشد، خنثی گردد و ما نیاز به اتخاذ تصمیمات استانی برای حل مشکلات داریم.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: انتظار داریم که بخش خصوصی نیز در این مقطع کمک کند که با تعامل و نظارت، روند خوبی برای تعادل بخشی به بازار ایجاد شود./مرصاد

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :