به گزارش کلهرنیوز از روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان: به مناسبت چهلمین فجر انقلاب اسلامی و در راستای توسعه اشتغال و کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه اقدام به برگزاری ۱۴ کارگاه‌ آموزشی می‌نماید.

دکتر رادملکشاهی ضمن اعلام این خبر افزود: از تاریخ چهارم اسفند، ۱۴ کارگاه‌ آموزشی در محل واحد استانی و نه مرکز علمی کاربردی استان کرمانشاه برگزار می‌شود که ثبت نام در این کارگاه‌ها برای عموم آزاد است.

رییس دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه گفت: کارگاه‌های چاپ پارچه و روسری، عروسک سازی و دوخت دامن و زاکپوزن در مرکز علمی کاربردی میراث بیستون، کارگاه‌های ارز دیجیتال و نرم افزارهای کاربردی حسابداری در مرکز علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی و کارگاه‌های شبکه‌های کامپیوتری و تعمیر موبایل در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی منعقد می‌گردند.

دکتر ملکشاهی ادامه داد: کارگاه پی‌جویی سرقت خودرو در مرکز علمی کاربردی نیروی انتظامی، کارگاه آشنایی با کنترل کیفیت تجهیزات پزشکی در مرکز علمی کاربردی امام رضا(ع)، کارگاه سازه‌های ماکارونی در مرکز علمی کاربردی روانسر، کارگاه گردشگری روستایی در مرکز علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری، کارگاه گریم در مرکز علمی کاربردی فرهنگ‌وهنر و کارگاه دوخت لباس مجلسی در مرکز علمی کاربردی اسلام آباد غرب(خضراء) برگزار می‌شوند.

رییس واحد استانی دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه با اشاره به برگزاری کارگاه میوه آرایی در محل واحد استانی این دانشگاه گفت: اگرچه برای ثبت نام در این کارگاه‌ها دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی اولویت دارند، اما بنابرآن داریم تا فضای کافی برای عموم استقبال کنندگان را فراهم نماییم.

دکتر رادملکشاهی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان برای اطلاع از تاریخ برگزاری این کارگاه‌ها و دریافت نشانی مراکز علمی کاربردی مربوطه می‌توانند به پرتال دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان کرمانشاه به نشانی اینترنتی km.uast.ac.ir  مراجعه فرمایند.

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :