به گزارش کلهرنیوز ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان اللهی در جلسه قرارگاه نوروزی پلیس کرمانشاه اظهار داشت: مسئله تأمین امنیت مسافران نوروزی در اولویت اول کار همکاران انتظامی در بخش‌های مختلف قرار دارد.

وی افزود: حتی یک مورد ناامنی برای مسافران نوروزی هم نباید اتفاق بیفتد و پلیس قاطعانه با افرادی که آگاهانه یا ناآگاهانه بخواهند مزاحمتی ایجاد کنند برخورد خواهد کرد.

سردار امان اللهی تصریح کرد: بارها و در جلسات مختلف به مسئولان انتظامی استان در خصوص اگاه سازی کارکنان خود در خصوص برخورد شایسته با مسافران و مهمانان نوروزی یاداوری های لازم صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در عین حال یادآور شد: هم مردم و هم کارکنان پلیس کرمانشاه از دیرباز به مهمان نوازی و خوش اخلاقی با مسافران زبانزد بوده‌اند و کمتر پیش امده مسافری در این خصوص گله مند باشد.

وی یاداوری کرد: علاوه بر حدود ۳۸۵ گشت پلیس در سطح استان، نزدیک به ۴۰ ایستگاه پلیس نیز در کنار اماکن گردشگری، تفریحی و اقامتی مسافران نوروزی برپا شده تا خدمات لازم به مسافران نوروزی ارائه شود.

سردار امان اللهی در پایان به مسافران نوروزی اطمینان خاطر داد که پلیس کرمانشاه شبانه روز در حال محافظت از آنهاست و تحت هیچ شرایطی اجازه کوچک‌ترین ناامنی را به مخلان نظم و امنیت عمومی نمی‌دهد.

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :