به گزارش کلهرنیوز ، جلیل بالایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نمایندگان استاندار با سفر به ۱۴ شهرستان استان و بازدید از مناطق سیل ‌خیز، گفت و گو با سیل‌زدگان و مدیران شهرستان، مشکلات و نیازهای آنجا را بررسی و پیگیری و در پایان به صورت مکتوب به استاندار گزارش کنند.
به گفته او، مدیرعامل هلال احمر استان کرمانشاه به عنوان نماینده استاندار در شهرستان روانسر، مدیرکل راهداری استان به عنوان نماینده استاندار در سنقر و کلیایی، مدیرکل امور روستایی استانداری نماینده استاندار در پاوه و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان به عنوان نماینده استاندار در شهرستان کنگاور تعیین شده‌اند.
آنچنان که بالایی بیان کرد، مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرعامل آب و فاضلاب شهری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیرکل امور امنیتی استانداری، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل حراست استانداری، مدیرکل صمت، مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس سازمان بهزیستی استان کرمانشاه به ترتیب به عنوان نمایندگان استاندار در شهرستان‌های ثلاث باباجانی، قصرشیرین، هرسین، صحنه، اسلام‌آباد غرب، کرمانشاه، گیلانغرب، سرپلذهاب، جوانرود و دالاهو تعیین و اعزام شده‌اند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه همچنین گفت: آخرین وضعیت خسارت‌های وقوع سیل در استان و اقدام های مسئولان برای کاهش آن به زودی از سوی ستاد مدیریت بحران اعلام می شود.
یک سامانه بارشی قوی از یکشنبه شب وارد آسمان استان کرمانشاه شده که سبب آبگرفتگی‌های و سیل، ریزش کوه و بسته شدن بخشی از راه‌های ارتباطی استان شده است.

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :