به گزارش کلهرنیوز به نقل از اسلام آبادخبر ، فرماندار شهرستان در جلسه ستاد مدیریت بحران اسلام آبادغرب گفت: همه اعضای ستادبحران اسلام آبادغرب تا پایان بارندگی امشب نیز هوشیاری و آمادگی خود را حفظ کنند.

افشین کریمی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران اسلام آبادغرب گفت: اتحاد و همدلی مسئولین و همراهی مردم فهیم ۵۶میلیمتر بارش در ۲۴ساعت را در این شهرستان مدیریت کرد .

وی افزود: هدف اصلی ما جلوگیری از صدمات جانی و مالی بود که بحمدالله هیچگونه صدمه به همشهریان وارد نشد و موضوعات خسارات مالی هم بررسی خواهد شد.

فرماندار شهرستان در این جلسه با تشکر از همه مدیران به تناسب وظیفه، از صدا و سیما و رسانه های شهرستان بخاطر اطلاع رسانی درست و لحظه به لحظه بدون نگران کردن مردم، تقدیر و تشکر نمود.

سیروس عبدی معاون سیاسی اجتماعی و سرپرست بخشداری مرکزی اسلام آباد غرب نیز در این جلسه گفت: مدیریت واحد در مجموعه ستاد بحران و همراهی تمام قد مردم بویژه دهیاران توانمند بحران بارش های روز گذشته را کنترل کرد.

وی افزود: خدا را شاکریم که امروز شاهد آسیب به شهروندان نبودیم و با رصد نقطه به نقطه شرایط حاد بحرانی برای شهر ایجاد نشد. به فضل خدا این اتحاد و وحدت بین مردم و مسولین همچنان ادامه خوآهد یافت

خانم ارفع نژاد جانشین ستاد مدیریت بحران شهرستان نیز در این جلسه گفت: در طی مدت ۲۴ساعت گذشته ۵۶میلیمتر باران در شهرستان بارید و در همین راستا ۱۴۶خانوار اسکان داده شدند و بجز چند مورد ورود آب به منازل محله جم خانه و بازگشت فاضلاب ۵۱منزل مسکونی که سریعا رفع مشکل شد مورد خاصی از صدمات مالی و جانی گزارش نشده است.

معاون عمرانی فرمانداری شهرستن افزود: بدلیل ریزش شدید باران با هماهنگی با استان همجوار محور حمیل به ایلام درحال حاضر بسته شده و مسافرین میتوانند از محور جایگزین استفاده کنند. در این جلسه تداوم آماده باش امکانات و نیروها تا خزوج سامانه مورد تاکید قرار گرفت و از زحمات همه مدیران عضو ستاد و نیروهای نظامی سپاه، ارتش و انتظامی قدردانی بعمل آمد.

مدیران عضو ستاد بحران ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت خدمات و مشکلات موجود بر آمادگی نیروهای تحت امر خویش تا پایان بحران تاکید نمودند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :