به گزارش کلهرنیوز به نقل از مرصاد ،در روزهای اخیر اخباری تاسف بار با مضمون انتقال شرکت نفت و گاز غرب از کرمانشاه به ایلام منتشر شده به دنبال انتشار این اخبار نیز کارکنان شرکت مزبور در واکنش به این تصمیم غیرمعقول با ارسال نامه به وزیر نفت و رئیس جمهور مراتب اعتراض خود را مطرح کردند.

شنیده ها از وجود دست های پشت پرده و لابی گری های سیاسی میان وزیر نفت و برخی نمایندگان مجلس با همکاری آقای”ک” حکایت دارد که بر مبنای آن مقرر شده ۲۹ پست سازمانی و دو واحد اصلی شرکت نفت و گاز غرب از کرمانشاه به ایلام منتقل شود.

انتشار چنین اخباری سبب شد کارکنان شرکت نفت و گاز غرب کرمانشاه دست به واکنش های اعتراض آمیز بزنند که در این میان باید به ارسال نامه به رئیس جمهور همزمان با سفر وی به کرمانشاه اشاره کرد.

در این نامه اعتراض آمیز انتقال شرکت میادین نفت و گاز غرب از کرمانشاه به ایلام خیانت شمرده شده و کارکنان خواستار صدور دستور عدم انتقال شرکت مذکور به استان ایلام توسط رئیس جمهور و وزیر نفت شدند.

گفتنی است کارکنان شرکت نفت و گاز غرب استان کرمانشاه در ادامه اعتراضات خود درصدد تحصن مقابل استانداری کرمانشاه هستند تا مراتب اعتراض عملی خود را به رئیس جمهور اعلام کنند که البته در حال حاضر حراست شرکت مذکور مانع این اقدام شده است.

باید دید پس از واگذاری پالایشگاه کرمانشاه نتیجه این تصمیم چه خواهد شد؟ بار دیگر لابی گری ها به ثمر خواهد نشست یا نمایندگان مجلس کرمانشاه هم در مقابل دست به اقدامی متقابل خواهند زد؟

تصاویر

این خبر را به اشتراک بگذارید :