به گزارش کلهرنیوز ، مهرداد سالاری روز شنبه در بازید از پروژه های شهری کرمانشاه ضمن اعتراض به روند کند پیشرفت پروژه پل میدان امام خمینی (ره) افزود: به همین دلیل در بازدید امروز، از شهرداری و پیمانکار پروژه خواسته شد برنامه اجرایی و زمانبندی مراحل اجرای پروژه را ارائه دهند.
معاون استاندار کرمانشاه در خصوص وضعیت مجتمع فیروزه نیز گفت: با توجه به اینکه این پروژه مدتی است بلاتکلیف مانده و مخاطراتی که بعد از بارندگی های اخیر برای خیابان مدرس و ساختمان های اطراف آن به وجود آورده مقرر شد شهرداری ظرف مدت یک هفته نسبت به ایمن سازی بدنه های جانبی پروژه اقدام کند.
سالاری در ادامه ضمن بازدید از برخی نقاط رودخانه آبشوران که نشست کرده گفت: قرار شد شرکت آب منطقه ای استان آبشوران را بازدید و نقاط پرخطر آن را شناسایی و اولویت های اجرایی خود را در قسمت هایی که پرخطر هستند اعلام کند و آنها را در اولویت اجرائی خود قرار دهد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در ادامه از میدان دام کرمانشاه نیز بازدید به عمل آورد.
وی در خصوص وضعیت میدان دام کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه شهرداری امکانات میدان دام را در کنار کشتارگاه قرار داده و همچنین اعتراضاتی که متقاضیان به وضعیت فعلی دارند، قرار شد شهرداری و یک تیم فنی، تخصصی برنامه ای در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان تهیه و برای دستور نهایی به استانداری ارجاع دهند.

ایرنا

 

 

 

 

 

کلیدواژه ها : ,,

این خبر را به اشتراک بگذارید :