به گزارش کلهرنیوز ، سردار «منوچهر امان اللهی» روز دوشنبه در سومین جلسه کمیسیون تحول کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان که در سرسرای جلسات دفتر فرماندهی برگزار شد، اظهار داشت: مقوله امنیت موضوع بسیار مهمی است که تامین آن برعهده پلیس گذاشته شده است.
وی تصریح کرد: جامعه و شهری که امنیت نداشته باشد به توسعه و پیشرفت نمی رسد چرا که نه سرمایه گذاری تمایل به حضور در آن محیط دارد و نه شهروندان برای بهتر شدن وضعیت رغبتی از خود نشان می دهند.
سردار امان اللهی ادامه داد: یکی از مواردی که امنیت را خدشه دار می کند وقوع سرقت و همچنین گستردگی توزیع و پخش مواد مخدر است، از این رو برخورد با این ۲ پدیده زشت به صورت جدی در دستور کار پلیس استان کرمانشاه قرار دارد.
رئیس پلیس استان کرمانشاه یادآور شد: زمانی که سرقت در جامعه زیاد باشد و قاچاقچیان و خرده فروشان به راحتی اقدام به توزیع مواد مخدر کنند ناامنی نیز افزایش می یابد و این ناامنی باعث مشکلات بسیاری می شود.
وی گفت: خوشبختانه در سال های اخیر پلیس با جدیت به مقابله با آن ها پرداخته و رشد قابل ملاحظه کشفیات سرقت به همراه برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ باعث شده تا کرمانشاه امروز یکی از امن ترین استان های کشور باشد.
سردار امان اللهی همچنین با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تبریک این ایام، از شهروندان و مسافرانی که قادر به گرفتن روزه نیستند، خواست تا از روزه خواری در ملاء عام خودداری و نسبت به حفظ حرمت این ماه عزیزان و همشهریان روزه دار اهتمام داشته باشند.
در پایان این جلسه همچنین از روسای کلانتری های ۲۲ ظفر و ۱۷ بعثت به دلیل عملکرد خوب در حوزه های مبارزه با سرقت و مواد مخدر تجلیل شد.

ایرنا

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :