به گزارش کلهرنیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: سال گذشته در محور کرمانشاه – کامیاران ۳۸ نفر جان خود را از دست داده و ۲۷۹ نفر هم زخمی شدند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: عمده سوانح رانندگی این محور به صورت برخورد رخ به رخ بوده که دلیل آن نیز دو طرفه و غیرمجزا بودن مسیرهای رفت و برگشت و همچنین کم عرض بودن جاده بوده است.

حیدری عنوان کرد: محور کرمانشاه – اسلام آبادغرب با ۲۹ کشته و ۴۵۰ زخمی و محور کرمانشاه – صحنه با ۲۵ کشته و ۲۵۳ مجروح در رتبه های دوم و سوم محورهای پرتصادف استان قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه سال گذشته در محور کرمانشاه – روانسر نیز شاهد کشته شدن ۲۴ نفر و زخمی شدن ۱۳۶ نفر بوده‌ایم گفت: محور اسلام آبادغرب – حمیل نیز با ۲۰ کشته و ۱۱۶ مجروح جزو نقاط پرحادثه استان بوده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: از دیگر نقاط پرتصادف کرمانشاه می‌توان به محور بیستون – سنقروکلیایی با ۱۹ کشته و ۹۹ مجروح و محور قصرشیرین – سرپل ذهاب با ۱۸ کشته و ۱۲۴ مجروح اشاره کرد.

حیدری از کشته شدن ۱۷ نفر و زخمی شدن ۲۲۰ مفر دیگر در محور روانسر – پاوه اشاره کرد و گفت: محور هرسین – پلیس راه بیستون نیز با ۱۳ کشته و ۱۱۱ زخمی جزو محورهای پرحادثه استان بوده است.

وی سبقت‌های غیرمجاز در راه‌های دوطرفه و در نتیجه برخورد رخ به رخ و همچنین واژگونی به دلیل سرعت زیاد، برخورد با یکدیگر به خاطر عدم رعایت فاصله طولی مناسب و عدم رعایت حق تقدم عبور در تقاطع ها و دور برگردان‌ها را از مهمترین علل سوانح رانندگی استان در سال گذشته برشمرد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: سال گذشته و در جریان حوادث رانندگی مجموعا ۴۰۷ نفر جان خود را از دست داده و ۴ هزار و ۷۷۰ نفر نیز زخمی شدند.

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :