به گزارش کلهرنیوز ، کاوه مرد افکن در خصوص افزایش کرایه اتوبوس‌ها در کرمانشاه اظهار داشت: ما هیچگاه بر مبنای درصد کرایه اتوبوس‌ها را افزایش نداده‌ایم و مبنای افزایش ما مؤلفه‌های دیگری بوده است.

وی افزود: در افزایش کرایه اتوبوس‌ها ما باید چندین آیتم را در نظر بگیریم که از آن جمله می‌توان اصلی ترین آیتم در این زمینه، یعنی رند بودن ارقام کرایه‌ها اشاره کرد.

معاون سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه تصریح کرد: باید ارقامی پیشنهاد شود که مردم در هنگام پرداخت کرایه‌ها برای پول خورد دچار مشکل نشوند.

وی بیان داشت: بر این اساس کرایه خطوط اصلی ما در مرکز شهر که پر ترددترین خطوط هستند، از ۴۰۰ تومان به ۵۰۰ تومان افزایش یافته و سایر خطوط که ۵۰۰ تومان بوده است، نیز با افزایش ۲۰۰ تومانی به ۷۰۰ تومان رسیده است.

مرد افکن در پاسخ به اینکه به چه علت پیش از افزایش کرایه‌ها اطلاع رسانی در این زمینه صورت نگرفته است، گفت: ما هیچ سالی نیز پیش از این، افزایش کرایه‌ها را اعلام نکرده و در زمان اجرا این موضوع را به ترمینال‌های خودمان اطلاع رسانی کردیم و به مردمی نیز که با ما تماس داشته‌اند یا رسانه‌هایی که موضوع را پیگیری کرده‌اند، اطلاعات داده‌ایم اما اعلام رسمی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی تاکید کرد: هم اکنون هزینه‌های ناوگان ما واقعاً سرسام آور است و حتی این رقم‌ها نیز جوابگوی هزینه‌های آنها نیست.

معاون سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه گفت: به این منظور پیگیری‌هایی از سوی رئیس سازمان اتوبوسرانی و شهرداری کرمانشاه در حال انجام است که کمک هزینه و یارانه‌ای به این ناوگان پرداخت شود.

منبع: مهر

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :