به گزارش کلهرنیوز ، حسن عزیزی با بیان اینکه سند کاهش نرخ بیکاری در کرمانشاه تدوین می‏‌شود اظهار داشت: برش سند اشتغال شهرستان‌‏های استان کرمانشاه به شیوهای تنظیم می‌شود که در پایان سال شاهد کاهش ۳درصدی نرخ بیکاری در کرمانشاه باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به امیدها برای تحقق هدف‌گذاری انجام شده در راستای کاهش نرخ بیکاری استان بیان کرد: استان کرمانشاه بیشترین نرخ بیکاری را در کشور دارد و تلاش‌‏های بسیاری همچون تدوین سند اشتغال در راستای کاهش این نرخ وجود دارد.

وی با اشاره به اقدامات در حال انجام برای کاهش نرخ بیکاری در کرمانشاه گفت: تشکیل جلسات کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری در شهرستان‌‏ها، جذب منابع اعتباری و تسهیلات  برای اشتغال و تشکیل جلسات منظم کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از اقدامات این اقدامات است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه با بیان اینکه در سال گذشته تلاش شد که جلوی افزایش نرخ بیکاری در این استان گرفته شود افزود: در سال ۱۲۹۷ رشد بیکاری در کرمانشاه مهار شود و برنامه‌های امسال کاهش نرخ بیکاری کرمانشاه با وجود ۱۲۹ هزار جویای کار است.

عزیزی یکی از اقدامات در راستای کاهش نرخ بیکاری را فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد بیان کرد و گفت: بنگاه‌های تولیدی راکد دوباره به چرخه تولید بازگشتند و براساس آمارهای رتبه استان کرمانشاه در بهبود فضای کسب و کار بهتر شده است.

تسنیم

 

 

کلیدواژه ها : ,,

این خبر را به اشتراک بگذارید :