به گزارش کلهرنیوز ، رضا داوودی در گفتگو با مرصاد ،  از شناسایی ۲۰۰۰ انشعاب غیر مجاز و قطع ۱۰۰۰ انشعاب آن در استان کرمانشاه خبر داد و آن را در راستای برنامه های این شرکت در زمینه صرفه جویی و مدیریت مصرف آب برشمرد.

وی افزود: شهر کرمانشاه یکی از چند شهر کشور و دارای بالاترین انشعابات غیر مجاز است.

معاون بهره‌برداری شرکت آبفا شهری استان کرمانشاه گفت: همچنین جداسازی فضای سبز شهرداری ها در سرلوحه کاری شرکت قرار گرفته است و با پیگیری این شرکت و برابر بخشنامه های صادره در سال قبل، شهرداری ها مکلف به جایگزینی منابع دیگری غیر از آب شرب برای ابیاری فضای سبز شدند.

وی افزود: امیدواریم با همکاری شهرداری در سال جاری و با ادامه اقداماتی که درسال قبل انجام شده، بتوانیم قدم موثر تری در این زمینه برداریم.

داودی آموزش همگانی را از دیگر اقدامات در حوزه صرفه جویی و مدیریت مصرف برشمرد و افزود: آموزش درمدارس سرلوحه اقدامات شرکت آب و فاضلاب است و در حال حاضر این شرکت برای یازدهمین سال متوالی تفاهم نامه همکاری همیاران آب را با آموزش و پرورش استان منعقد کرده و طی آن هرساله چندین مراسم همیار آب در شهرهای مختلف استان کرمانشاه با مشارکت ۲۰ هزار دانش آموز و با حضور اولیا و مربیان و دانش آموزان برگزار می‌شود.

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :