به گزارش کلهرنیوز  ، سید قاسم جاسمی ظهر امروز یکشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه، اظهار داشت: همه مسئولین طی چند سالی که عهده دار مسئولیت هستند مسئولیت نزد آنها ودیعه است که باید پس از مدتی به شایستگی آن‌را به دیگری واگذار کنند.

وی با بیان اینکه هر عزلی نصبی به دنبال دارد، افزود: همانطور که امام علی (ع) فرمودند خوشا به حال آنانی که در طاعت خالق و در خدمت مخلوق هستند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: باید در راستای کم کردن تعداد مددجویان و خودکفا کردن آنها طرح‌ها و پیشنهادهایی را ارائه دهیم.

وی افزود: ظرفیت نمایندگان و اعضای فراکسیون مجلس ظرفیت خوبی است که باید از آن در راستای کمک به محرومین و محرومیت زدایی مدد بگیرید.

جاسمی بیان داشت: ما آمادگی خود را در این راستا اعلام می‌کنیم و می‌توانید نظرات خود را در قالب طرح و لایحه ادائه دهید تا ما نیز بتوانیم در جهت خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه چوب خط استان ما در خصوص بکارگیری مدیران غیر بومی پر شده است، گفت: در حال حاضر حدود ۲۸ مدیر غیر بومی در استان داریم و مجمع نمایندگان در این خصوص نظر دارند که از نیروی غیر بومی در داخل استان استفاده نشود چرا که این ظرفیت را بیش از حد در استان داریم.

مرصاد

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :