به گزارش کلهرنیوز،  کامران کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان درگفتگو با  اسلام آباد خبر، اظهار کرد : ميزان گندم تحويلي كشاورزان به مراكز خريد دولتي در اين شهرستان  نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزايش دارد.

وی افزود : برداشت گندم در تمام مناطق اين شهرستان در حال انجام است و بر اساس آمارهاي شركت غله و مراکز خرید گندم ، ميزان گندم خريداري شده از كشاورزان شهرستان تاكنون حدود۲۶۳۱۲ تن مي باشد.

مهندس کریمی اظهار كرد: تلاش بر پرداخت به موقع مطالبات كشاورزي است و تاكنون هم مشكل جدي در اين زمينه نبوده است و كشاورزان هيچ دغدغه اي در زمينه پرداخت وجوه نداشته باشند.

وي از آمادگي کامل مراكز خريد شركت غله و ۲ مركز خريد تعاون روستايي شهرستان خبر داد و افزود : هيچ تجمع و صف در مقابل مراكز خريد وجود ندارد و عمليات تحويل گندم در سريعترين زمان ممكن انجام مي شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گفت: بر اساس تاكيد رئيس سازمان جهاد كشاورزي مديران شهرستان ها موظف به رصد روزانه خريد و برداشت گندم و انعكاس آن به ستاد استان شده اند.

کریمی در ادامه با اشاره به مشوق هايي كه براي تحويل گندم براي كشاورزان تعيين شده، افزود: بر اساس توافقات صورت گرفته از کشاورز وجهی بابت بدهی برداشت نخواهد شد و کشاورزان عزیز می توانند با خیال آسوده گندم خود را به مراکز خرید تعیین شده از طرف اداره غله و جهاد کشاورزی تحویل دهند.

وي در پایان اشاره کرد: پيش بيني مي شود امسال ۸۰ هزار تن گندم در اين شهرستان  برداشت شود.

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :