شهرام ناظری با تاکید بر اینکه همیشه یک چهره فرهنگی بوده ام، گفت: با راه اندازی مرکز فرهنگی می خواهم آرامشی به جوانان شهر کرمانشاه بدهیم که بتوانیم سطح فرهنگ را بالا ببریم.

به گزارش کلهرنیوز ، روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز چهارشنبه به نقل از ناظری در دیدار با استاندار کرمانشاه در استانداری افزود: در ۴۰ سال فعالیت فرهنگی هیچ گونه مسئولیت اداری نداشته ام و هر کاری از دستم برآمده است برای بخش اصیل فرهنگی این مرز و بوم انجام داده ام.
وی تصریح کرد: هیچ وقت یک چهره سیاسی نبوده و نیستم و اگر مردم به من لطف دارند به دلیل آثار و رفتارم بوده است.
ناظری اظهار کرد: در نیم قرن گذشته امتحان وفاداری خود را به کرمانشاه پس داده ام و آماده‌ همکاری با مسئولان استان برای تاثیرگذاری در عرصه فرهنگی هستم.
استاندار کرمانشاه نیز گفت: استاد شهرام ناظری افتخاری بزرگ برای کشور و سرمایه ای عظیم برای استان است که باید از این ظرفیت بخوبی استفاده شود.
هوشنگ بازوند افزود: ساخت مرکز فرهنگی توسط استاد ناظری در کرمانشاه حرکتی ارزشمند برای آینده فرهنگی استان است.
وی اظهار کرد: باید دستگاه های اجرایی ذیربط کمک کنند که راه اندازی این مرکز به صورت یک طرح برنامه ریزی شده و مدون پیش برود و دچار مرور زمان نشود.
شهرام ناظری خواننده، موسیقیدان، آهنگساز موسیقی اصیل ایرانی در سال ۱۳۲۸ در شهر کرمانشاه به دنیا آمد.
ناظری در بیشتر آثار خود از شعرهای مولانا بهره برده‌ و طی ۳۰ سال فعالیتِ هنری، توانسته سبک جدیدی از موسیقی را که آمیخته به ادبیات حماسی و عرفانی ایران است به‌ وجود آورَد.
ناظری در زمینهٔ استفاده و استوارسازی شعر معاصر پارسی بر روی موسیقی سنتی ایرانی نیز پیشرو بوده ‌است.
ناظری از نخستین کسانی ا‌ست که با استفاده از موسیقی مقامی، اشعار شاهنامهٔ فردوسی را اجرا کرده‌ است.
وی تاکنون بیش از۴۰ آلبوم موسیقی منتشر کرده ‌است.

این خبر را به اشتراک بگذارید :