به گزارش کلهرنیوز ، داریوش جودکی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  از بازدید از مرغداری‌های استان به همراه نمایندگانی از صنعت، معدن و تجارت و معاونت دادستانی خبر داد و اظهار داشت: با هر گونه تخلف احتمالی برخورد می‌شود.

وی افزود: طی روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت مرغ در سطح بازار بودیم بر همین مبنا تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان دستگاه‌های نظارتی وارد عمل شدند و به بازدید واحدهای مرغداری و کشتارگاه‌ها پرداختند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه بیان کرد: در این راستا با واحدهای عرضه‌کننده مرغ وارد مذاکره شده‌ایم و در حال حاضر مرغ‌هایی که آماده کشتار هستند دستور فروش آنها را صادر می‌کنیم.

این مسئول گفت: در حال حاضر باید هر کیلوگرم مرغ به قیمت ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش برسد و فروش بیش از این نرخ تخلف است و مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

جودکی با تاکید بر اینکه مرغداری‌ها موظف به فروش مرغ به نرخ مصوب هستند افزود: این نرخ، قیمتی منصفانه است که در آن مرغ داری‌ها نیز متضرر نخواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مواردی از پرونده‌های تخلف تشکیل شده و در صورتی که واحدهای عرضه کننده، مرغ را با قیمتی بالاتر از نرخ مصوب به فروش برساند به طور قاطع با آنها برخورد خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه عنوان کرد: مردم در صورت مواجهه با تخلفات می‌توانند مواد را به صورت حضوری یا از طریق سامانه ۱۲۴ سازمان شما یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی اطلاع رسانی کنند.

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :