به گزارش کلهرنیوز به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان ،  نخستین نشست هم اندیشی مدرسان درس کارآفرینی دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه با حضور مشاور این کلینیک و مدرسان درس کارآفرینی مراکز علمی کاربردی در محل کلینیک اشتغال وکارآفرینی واحد استانی برگزار شد.

در این نشست مدرسان درس کارآفرینی به گفتگو و تبادل نظر در خصوص ویژگی‌ها و اولویت‌های تدریس در حوزه کارآفرینی پرداخته و تجربیات موفق خود در این زمینه را بیان نمودند.

در بخش دیگری از نشست دکتر محمدی فر مشاور کلینیک و عضو هیات علمی گروه اقتصاد و کارآفرینی دانشگاه رازی، ضمن ابراز خرسندی از جو پویا و سازنده دانشگاه علمی کاربردی، مطالبی در خصوص ویژگی‌های مدرسان حوزه کارآفرینی، روش‌های تدریس، ارزشیابی و درگیر نمودن دانشجو با مباحث کارآفرینی بیان نمود.

همچنین دکتر شفیعی معاون علمی واحد استان کرمانشاه نیز در این نشست ضمن تشکر از تلاشهای مدرسان درس کارآفرینی اعلام نمود: کلینیک اشتغال و کارآفرینی واحد استانی پذیرای عموم مردم به ویژه دانشجویان و مدرسان کلیه دانشگاه‌ها جهت ارائه خدمات کسب و کار و مشاوره شغلی است.

در خاتمه این نشست مقرر گردید مقدمات ایجاد بستری مناسب جهت اشتراک ‌گذاری تجربیات موفق تدریس درس کارآفرینی میان مدرسان دانشگاه مهیا شده و اینگونه نشست‌ها به صورت مستمر برگزار شود.

خاطرنشان می‌سازد هفته گذشته نشست مشابهی با حضور رییس، مدرسان و کارکنان مرکز علمی کاربردی هلال احمر کرمانشاه و مسئول پژوهش و کارآفرینی واحد استانی در محل آن مرکز برگزار گردید.

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :