به گزارش کلهرنیوز ، طی مراسمی در جمعیت هلال احمر اسلام آباد غرب از تیم های برتر خواهر و برادر مسابقات مرحله استانی تیم دادرس(دانش آموز دوره دیده روزهای سخت)  تجلیل بعمل آمد.

حسین مرعشی معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش در این مراسم ضمن قدردانی از عوامل اجرایی این مسابقات در مراحل شهرستانی و استانی اظهار کرد: با توجه به اهمیت امداد و کمک های و نیاز به خود امدادی در شرایط بحران وفرهنگ آموزش و یاد گیری کمک های اولیه این سری مسابقات اجرا می گردد تا بتوانیم در روزهای نیاز کمکهای امدادی را به همنوعانمان ارائه دهیم.

وی افزود: کسب مقام دوم توسط دانش آموزان پسر(آموزشگاه شهید مصطفی خمینی) و مقام سوم توسط دانش آموزان دختر(آموزشگاه شاهد مطهره) مایه افتخار است و نشان از همت و تلاش مدیران و مربیان این شاخه می باشد که جهت تقدیر از زحمات دست اندرکاران و دانش آموزان هدایا یی به همراه لوح سپاس اهدا گردید.

غلامرضا اسدی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب نیزضمن تشکر از همکاری مطلوب مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلام آبادغرب که با اتخاذ تصمیمات لازم به پیشبرد این برنامه کمک شایانی کردند افزود: در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ که با همت مربیان شاخه دانش آموزی و جمعیت هلال احمر  توانستیم به این مقامها در سطح استان دست یابیم جای بسی امیدواریست که جمعیت دارای چنین سرمایه هایی می باشد.

ایشان در پایان به همکاران جمعیت هلال احمر و معاونت محترم پرورشی و کارشناسان مربوطه و مدیران و مربیان تمام مدارس مجری طرح دادرس دست مریزاد گفت و آرزومند تلاش بیشتر در سال تحصیلی جاری شدند.

/اسلام آبادخبر

تصاویر تکمیلی:

این خبر را به اشتراک بگذارید :