به گزارش کلهرنیوز  به نقل از اسلام آبادخبر ، مراسم سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)با حضور  محمد بیگزاده ریاست کمیته امداد، حجت الاسلام رضایی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام کرمی ریاست مدیریت حوزه علیمه ،اداره  ورزش و جوانان شهرستان و جمعی از نوعروسان ونو دامادهای تحت حمایت کمیته امداد در کانون فرهنگی شهید صادقی کمیته امداد امام‌خمینی( ره)  اسلام آبادغرب برگزار گردید .

محمد بیگزاده رئیس کمیته امداد شهرستان در این مراسم ضمن خیر مقدم به مدعوین و مسئولین با ارائه گزارشی از فعالیت های امداد، اظهار کرد:   در سالروز ازدواج آسمانی حضرت مولل الموحدین و حضرت صدیقه طاهره به تعداد ۲۶ زوج تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی شهرستان اسلام آبادغرب مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال در قالب کمک جهیزیه و هدیه ازدواج پسران، به ولی نعمتان این نهاد مقدس ، پرداخت کردید.

 بیگزاده اعلام کرد :که در سال ۹۷ به تعداد ۴۱۰ نفر از مزدوجین تحت حمایت مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان کمک جهیزیه و هدیه ازدواج پرداخت شده است .

در این مراسم حجت الاسلام کرمی  مطالبی در خصوص ازدواج آسان و سفارش به ساده زیستی بیان نمود و  مزدوجین را به ساده زیستی و الگوپذیری از سیره عملی امیرالمومنین و حضرت زهرا سفارش کرد .

در پایان این مراسم به تعداد ۵ نفر از  نوعروسان و نو دامادها توسط اداره ورزش و جوانان  هدایایی به رسم یادبود اهداء گردید.

این خبر را به اشتراک بگذارید :