به گزارش کلهرنیوز  و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد مرگ مشکوک در شهرک نوکان، ماموران کلانتری ۲۱ نیایش جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل با جسد خانمی حدودا ۵۰ ساله که در داخل یک گونی قرار داشت و در کوچه رها شده بود، روبرو شدند.

 معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیق پلیس برای برای شناسایی قاتل آغاز شد.

این مسئول عنوان کرد: ماموران دریافتند این خانم میان سال توسط پسر ۲۰ ساله خود که شدیدا به مواد مخدر اعتیاد دارد، به قتل رسیده است.

سرهنگ عامویی عنوان کرد: در حالی که جستجوی پلیس برای دستگیری قاتل ادامه داشت، این فرد با مراجعه به کلانتری ۲۲ ظفر خود را معرفی و به قتل مادرش اعتراف کرد.

وی ادامه داد: پسر ناخلف در بازجویی های انجام شده عنوان کرد که به مواد مخدر اعتیاد شدید دارد و سر همین موضوع بارها با مادرش مشاجره داشته که آخرین بار سر همین موضوع با وی درگیر و او را با فشار دادن گلویش خفه و به قتل می رساند.

 معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با ابراز تاسف از وقوع چنین جنایتی، اعتیاد به مواد مخدر را عامل بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی و حوادث تلخی خواند که در جامعه شاهد آن هستیم.

وی در پایان گفت: این فرد پس از تکمیل پرونده برای صدور حکم لازم و سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد./مرصاد

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :