به گزارش کلهرنیوز ، فریبرز کرمی ، با اشاره به ضرورت تدوین طرح جامع ترافیکی اربعین برای شهرستان قصرشیرین تا خسروی اظهار داشت: آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز و نصب تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی در تمام طول مسیر اصلی ورود زوار به استان از سه راه کنگاور تا مرز خسروی ضروری است.

وی عنوان کرد: با توجه به تعریض قطعه ۱۰ کمربندی به سه راه نصرآباد با در نظر گرفتن طرح جامع اربعین، ایجاد دوربرگردان روبه‌روی شهرک صنعتی به منظور خروجی اضطراری ضروری است.

کرمی با اشاره به ضرورت روکش ۱۰ کیلومتر عملیات آسفالت مسیر برگشت خسروی به قصرشیرین گفت: نصب علائم راهنمایی و رانندگی و خط‌کشی لاین رفت و برگشت قصرشیرین به خسروی و اجرای عملیات روکش باند دوم(انتهای ده سلیم به دژبانی نصرآباد) در خروجی قصرشیرین به سمت خسروی  بریا اربعین ضروری به نظر می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ضرورت ترمیم و بازسازی دو مورد محل پد بالگرد در خسروی خبر داد و افزود: احداث کنارگذر شرقی از سه راهی نصرآباد تا جاده ریخک و لکه‌گیری و روکش جاده ریخک و تکمیل تعریض قطعه ۹ جاده ریخک به طول ۱۶ کیلومتر باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تسطیع، تراکم و اجرای روکش جاده فرعی مقابل شهرک صنعتی نیز باید انجام شود عنوان کرد: احداث و بهسازی حدود ۹ کیلومتر جاده برای خروج اضطراری در مسیر خسروی به جاده نفت شهر(تنگاب کهنه) و احداث پل برای ایام اربعین ضروری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بهسازی و ارجیا آسفالت کریدور اتصال محور ریخک به محور سرپل‌ذهاب، از طریق جاده آنتنی روستای سیداحمد باید انجام شود گفت: روشنایی مسیر راه کربلا از ماهیدشت تا قصرشیرین باید تکمیل شود.

کرمی بیان کرد: روکش آسفالت مسیر قصرشیرین به قره‌بلاغ حدود چهار کیلومتر از ورودی قصرشیرین به سمت سرپل‌ذهاب انجام شده است و ادامه آن برای ایام اربعین ضروری است.

تسنیم

این خبر را به اشتراک بگذارید :