به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کلهرنیوز  ، محمدامین عزیزی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه اظهار داشت: نجات مردی ۵۱ ساله که دیروز پانزدهم شهریور ماه به همراه دوستانش به ارتفاع ۲۱۵۰ متری کوه بیستون صعود کرده که به علت سقوط از صخره دچار شکستگی دست و پا شده و همراهان وی با سامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس می گیرد . بلافاصله تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بیستون به محل اعزام شده و خوشبختانه فرد مصدوم پس از ۱۰ ساعت تلاش نیروهای امدادی هلال احمر نجات پیدا می کند .

وی افزود :دسترسی به مصدوم و انجام اقدامات پیش بیمارستانی به وسیله تجهیزات کوهستان و ارتفاع توسط تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر بیستون از ساعت ۹:۳۰ تا ساعت  ۱۸:۴۰ انجام گرفت.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه همچنین اضافه کرد  نجات مردی ۴۸ ساله که دیروز پانزدهم شهریور ماه به همراه دوستانش به ارتفاع ٢٤٠٠ متری کوه فرخشاد كرمانشاه صعود کرده که به علت سقوط از صخره دچار تروماي پا و شكستگي دست مي شود كه همراهان وی با سامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس می گیرد .

بلافاصله تیم های واكنش سريع و پايگاه كوهستان طاقبستان به محل اعزام شده و خوشبختانه مصدوم پس از ۱١ساعت تلاش نیروهای امدادی هلال احمر نجات پیدا می کند . و دسترسی به مصدوم و انجام اقدامات پیش بیمارستانی به وسیله تجهیزات کوهستان و ارتفاع توسط تیم هاي امداد و نجات جمعیت هلال احمر كرمانشاه انجام گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید :