به گزارش کلهرنیوز ، نمایشگاه فروش پاییزه ویژه مهرماه و بازگشایی مدارس در شهرستان اسلام آبادغرب آغاز به کار کرد و با استقبال خوب مردم مواجه شد. در این نمایشگاه‌ها اقلام خوراکی و کالاهای مورد نیاز دانش‌آموزان عرضه می‌شود.
مهیار کرم ویسی به عنوان تولید کننده انواع زیتون و ترشیجات در نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای پاییزه در اسلام آباد غرب گفت: به مدت پنج سال است که با استفاده از محصولات باغ پدری خود که در روستای زرده ریجاب قرار دارد به تولید انواع محصولات زیتون مشغول هستیم.

وی افزود: سال های قبل در نمایشگاه های استان کرمانشاه شرکت کرده ام و امسال برای اولین بار است که دراسلام آباد غرب حضور پیدا می کنم. 

مهیار کرم ویسی  در خصوص فروش خود اذعان داشت: جهت کرایه غرفه۶۰۰هزار پرداخت کرده ایم و تا این لحظه که مدت زمان زیادی از افتتاح نگذشته فروش خوب بوده است.

در ادامه بازدید از نمایشگاه به یک فروشنده خانم برخوردیم که سوغات اصفهان و قم را برای فروش در غرفه اش داشت، وی غرفه سه متری را ۷۰۰ هزار تومان‌کرایه کرده و با وصف اینکه دوروز از افتتاح نمایشگاه گذشته از فروش خوب و استقبال مشتریان راضی بود.

در این نمایشگاه اکثر غرفه داران از شهرهای دیگر کشور هستند؛ یوسف فرجی اهل تبریز نیز گفت: چون‌ روزهای اول نمایشگاه است مشتری زیاد نیست، فروش او خوب بوده و می گوید اولین بار است درشهر اسلام آبادغرب شرکت کرده است.

از نکات مثبت این نمایشگاه می توان به نظارت بر قیمت ها و رضایت مردم از قیمت ها اشاره کرد و نکات منفی آن وجود غرفه های محدود از کالاهای ویژه دانش آموزان است.

/اسلام آبادخبر

این خبر را به اشتراک بگذارید :