دستگیری سارق حرفه ای سیم برق در اسلام آبادغرب و به دام افتادن قاتل فراری پس از ۴ سال در کرمانشاه از اقدامات خوب و مهم نیروی انتظامي استان کرمانشاه بود.

به گزارش کلهرنیوز  ، سرهنگ بهروز سرتیپ نیا اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سيم برق در شهرستان اسلام آبادغرب، بررسي موضوع با هدف كشف اين سرقت ها در دستور كار مأموران پاسگاه انتظامی بخش حمیل و كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وی افزود: با حضور پررنگ و اثربخش پليس و هدفمندسازي گشت هاي انتظامي، ردپاي سارق حرفه اي توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان شناسايي و سرانجام وی به دام پلیس افتاد.

سرهنگ سرتیپ نیا در ادامه گفت: این سارق حرفه ای که از سارقان سابقه دار در امر سرقت سیم برق است در بازجويي هاي پليسي و در مواجهه با مدارك و مستندات به ارتكاب ۱۳ فقره سرقت سيم كابل و سیم برق در شهرستان اسلام ابادغرب اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام ابادغرب یاداور شد: این متهم پس از تحويل به مقام قضائي با قرار وثیقه مناسب روانه زاندان گردید.

وی در پایان با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، گفت: این تعامل باعث می شود فضای ناامنی برای سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی و در مقابل فضایی امن تر در جامعه برای اقشار مختلف مردم بوجود آید.

قاتل فراری پس از ۴ سال در کرمانشاه به دام پلیس افتاد

به گزارش اسلام آباد خبر، سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: شخصی در سال ۹۳ در شهرستان دالاهو همسر خود را به دلیل اختلافات شخصی به قتل رساند و سپس متواری شد.

وی با بیان اینکه پس از وقوع این جرم ماموران انتظامی شهرستان دالاهو رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند، افزود: ماموران در نهایت به واسطه اقدامات اطلاعاتی محل اختفای متهم را در یکی از استان های مرکزی کشور شناسایی و روز گذشته در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

معاون اجتماعی انتظامی کرمانشاه یادآور شد: متهم در مواجهه با مستندات غیر قابل انکار به جرم خود اعتراف کرد و به منظور سیر مراحل قانونی در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفت.

سرهنگ آمویی تاکید کرد: نیروی انتظامی با اقتدار تمام با کسانی که جان و مال مردم را تهدید کنند برخورد خواهد کرد و به صورت مستمر شناسایی و دستگیری متهمان را دنبال می کند./اسلام آباد خبر

این خبر را به اشتراک بگذارید :