به گزارش کلهرنیوز به نقل از اسلام آبادخبر ، صبح امروز سال تحصیلی  ۹۸-۹۹  با حضور مسئولین شهرستان با نواخته شدن زنگ مدرسه شاهد امام حسین(ع) توسط امام جمعه اسلام آبادغرب آغاز شد.

 

 

در این مراسم جمال الدین برجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن خیرمقدم به مدعوین سخنان خود را با این سوال آغاز کرد؛ با وجود فضای مجازی آیا آموزش و پرورش جایگاهی دارد؟!

وی افزود: یادگیری با فهم و دانایی متفاوت است، یادگیری در برخی فضا ها خوب است اما آموزش و پرورش  به دنبال یک فهم عمیق است.

 

در ادامه حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان ضمن گرامیداشت یاد شهدا، هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی  ۹۸-۹۹ را به دانش آموزان تبریک گفت و اظهار کرد: از عدالت به دوراست که من بخواهم سخنرانی کنم و شما جلوی آفتاب باشید.

وی افزود: اول مهر ماه بهار علم، تحصیل، تهذیب و دانش است و امیدوارم که به حق ابا عبدالله الحسین که این مجموعه آموزشی بنام مبارک این امام عزیز مزین است پیروز و موفق باشید.

در این مراسم از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حضور مسئولین رونمایی شد.

گفتنی ست؛ روز گذشته نیز مراسم جشن شکوفه ها و آغاز تعلیم وتربیت دانش آموزان کلاس اولی در۱۱۶ دبستان این شهرستان برگزار گردید.

در این مراسم نمادین که به همین مناسبت دردبستان دوره اول حدیث وبا حضور معاون آموزش ابتدایی وکارشناسان این مدیریت ، جمعی از فرهنگیان ، خانواده معزز شهدا ، والدین ودانش آموزان برگزار شد پس از اجرای مراسم صبحگاه دانش آموزان با  برنامه های شاد آغاز سال تحصیلی و بازگشائی مدارس را درکنار والدین خود جشن گرفتند.

 درادامه حاضران با ادای احترام به مقام شامخ شهدا به کلاس های درس وارد شدند و معلمان با  اهدای هدیه فرهنگی به آنان در محیطی صمیمی ، از دانش آموزان خود استقبال کردند .

مولامراد نظری معاون آموزش ابتدایی با تبریک  آغاز سال تحصیلی جدید ، تقارن این ایام  با هفته دفاع مقدس راگرامی داشت و ازایثار و فدارکاری رزمندگان دفاع مقدس تجلیل کرد.

” مولامراد نظری ” درادامه صحبت های کوتاه خود از والدین خواست درکنار معلمان  برای تعلیم و تربیت آینده سازان ایران اسلامی تلاش کنند وبا اشاره به تعریف سند تحول از مدرسه به عنوان کانون محله گفت: در زمان جنگ تحمیلی ،بنا به فرمایش حضرت امام خمینی(ره)مساجد سنگر بود وتمام تصمیمات جبهه وجنگ در مساجد صورت گرفت ومساجد کانون محله بود. اما اکنون علاوه برمساجد برای سعادت ونیک بختی دانش آموزان ورشد همه جانبه چند ساحتی تعلیم تربیت، مدرسه کانون محله است واولیا باید مدرسه را جزیی از تعلقات زندگی خود بدانند وبه کمک مربیان مدرسه بیایند وهمدل وهمراه مدرسه باشند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :