به گزارش کلهرنیوز ، همزمان با هفته  سالمند و به پاس تکریم از سالمندان، رئیس کمیته امداد در معیت جمعی از پاسداران سپاه شهرستان  از مرکز مهرآئین در اسلام آبادغرب بازدید و اظهار کرد: در دین مبین اسلام سالمندان از جایگاه ویژه ای برخوردارند که وظیفه ی همه ما این است که این جایگاه را حفظ نماییم .

وی ضمن قدردانی از خدمات مهر آئین  سالمندان وکادراین مرکز گفت : به مصداق العبد یدبر والله یقدر تدبیر از بنده و تقدیرمخصوص ذات مقدس الهی است و ما باید با تدبیرامور آلام این عزیزان  را کاهش دهیم .

بیگزاده رئیس  کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب  از طرح حمایت از سالمندان تحت حمایت کمیته امداد که شرایط ویژه دارند خبر داد و گفت: در این طرح شرایط لازم از جمله  لوازم بهداشتی و خدماتی و… جهت  سالمندان برای آنها فراهم شده  تا مراقبت ونگهداری از آنان آسانتر صورت گیرد .

وی همچنین گفت: در هفته ی تکریم از سالمندان، برنامه های آموزشی  با استفاده از ظرفیت پزشکان، برگزاری همایش آموزشی ، فرهنگی  برای سالمندان تحت پوشش کمیته امداد اسلام آباد غرب  برگزار می شود .

گفتنی ست؛ در حاشیه ی این دیدار رئیس  کمیته امداد اسلام آباد غرب  از تعدادی از سالمندان  دلجویی کرده و پیگیراوضاع معیشتی آنان شد./اسلام آبادخبر

این خبر را به اشتراک بگذارید :