به گزارش کلهرنیوز ، مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم شهرستان در مسجدجامع اسلام آبادغرب برگزار شد.

در این مراسم مردم شهیدپرور اسلام آبادغرب با نوحه خوانی و مداحی در سوگ سرداران اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت و همراهان ایشان، بر سر و سینه زدند و اشک ماتم ریختند و خشم و نفرت خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

امام جمعه شهر شهیدان مرصاد در این مراسم معنوی با اشاره به آیات و روایات قرآن و معصومین(ع) به تبیین و تشریح مقام شامخ شهدا پرداخت و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری قاسم سلیمانی چهره بین المللی مقاومت است و قطعا” انتقامی سختی از دشمن خواهیم گرفت.

وی افزود: قاسم سلیمانی دست پرورده مکتب خمینی و ذخیره مکتب خامنه ای بود، شک نکنید هزاران قاسم سلیمانی از جوشش خون پاکش به وجود می آید وجبهه مقاومت پرشور تر از گذشته خواهد بود.

حجت الاسلام مهری عنوان کرد: وقتی چند ساعت پس از شهادت سردار سلیمانی جانشین وی از سوی مقام معظم رهبری تعیین می شود یعنی راه ادامه دارد و دشمنان و جبهه مقاومت قاآنی را خوب می شناسند و از پیغام هایی که دشمن می فرستد مشخص است که دشمن به انزوا افتاده و استکبار به وحشت افتاده است.

/اسلام آبادخبر

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :