به گزارش کلهرنیوز ، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا سرمایه‌ای است که ما را در دنیا و آخرت حفظ می‌کند.

وی با اشاره به آیات قرآن مجید درباره شهدا افزود: آنهایی که می‌گویند شهدا زنده نیستند کسانی هستند که به معاد اعتقادی ندارند و دارای جهان بینی مادی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کسانی که در راه خداوند متعال شهید می‌شوند نزد خدا روزی دارند، بیان داشت: هدایت هدیه خداوند است که به برخی از انسان‌ها و مؤمنان عطا می‌شود.

وی تصریح کرد: شهید سردار سلیمانی را ببینید که چگونه همه کشور برای ایشان قیام کردند بودنشان و شهادتشان هدایت بود.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به حضور بی سابقه مردم در مراسم تشییع و نیز گرامیداشت شهید سپهبد سلیمانی ادامه داد: این حضور در ۲۰ سال اخیر بی سابقه بود و به نوعی تحول در کشور ایجاد کرد.

آیت الله علما خاطر نشان کرد: ایشان در راه خدا، اسلام و دین خدمت کردند و دارای شخصیت مؤمن و ولایی، شخصیت ساز و تاریخ ساز بودند و در دسته بندی‌های سیاسی هیچ گاه نبودند و اخلاص مثال زدنی داشتند.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی فقط متعلق به ایران نبود و در دنیا نظیر نداشت، بیان داشت: سردار قاسم سلیمانی شخصیتی مبتکر بود و حشدالشعبی، بسیج زینبیون و فاطمیون و.. نیز ایشان تشکیل دادند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با تسلیت ایام فاطمیه عنوان کرد: حضرت زهرا (س) الگوی کاملی برای جهان بشریت است و نورانیت ایشان قبل از خلقت بود.

آیت الله علما همچنین با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با مردم قم به مناسبت ۱۹ دی بیان داشت: حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی در عراق به فرموده رهبری تنها یک سیلی است و اگر آدم نشوند کار ما عقبه خواهد داشت.

خطیب جمعه کرمانشاه با قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: اقتدار موشکی ما مدیون شهید تهرانی مقدم است که یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی می‌داریم و به دلیل زحمات این شهید بزرگوار است که امروز توانستیم قدرتمند به دشمنان پاسخ دهیم.

وی ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی در دنیا تأثیر گذاشت و مردم در بدرقه این شهید بزرگوار کاری بی نظیر کردند و با این حضور با شکوه روحی تازه در ایران اسلامی دمیدند.

آیت الله علما با اشاره به فرمایشات رهبری خاطر نشان کرد: ایشان فرمودند در مقابل این شهید بزرگوار تعظیم می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه شهید سلیمانی ذوب در انقلاب بودند، افزود: در چند سال گذشته هیچ کسی نتوانست با آمریکا بجنگد اما سپاه با اقتدار جوابشان را داد.

وی با تاکید بر لزوم شناخت جبهه دشمن عنوان کرد: باید کشور ما از نظر اقتصادی و نظامی قوی و محکم باشد./مرصاد

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :