به گزارش کلهرنیوز، هدایت حاتمی  اظهار داشت: از شهریورماه امسال تاکنون ۸۲۰ پیشنهاد سرمایه‌گذاری جدید در استان به ثبت رسیده که این غیر از طرح‌های توسعه‌ای واحدهای تولیدی موجود است.

وی عنوان کرد: هنوز بخش زیادی از قابلیت‌ها و پتانسیل‌های این استان برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی ناشناخته باقی مانده است که باید تمام تلاش خود را برای معرفی استان کرمانشاه به‌عنوان بهشت سرمایه‌گذاران به‌کار گیریم.

حاتمی گفت: در یک سال و نیم گذشته تاکنون بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت از محل زلزله و توسعه روستایی در اختیار فعالان اقتصادی قرار داده شده و به‌همین خاطر رتبه اول کشور به‌دلیل تخصیص این اعتبارات به استان کرمانشاه تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه کاهش بیکاری اولویت اول تمام برنامه‌های حوزه اقتصاد استان افزود: در فاصله هفته دولت تاکنون بیش از ۱۲۰ پروژه افتتاح شده و در دهه فجر امسال نیز ۲۷ پروژه جدید با محوریت بخش خصوصی کلنگ‌زنی می‌شود که قطعا هم در زمینه تولید و هم اشتغال‌زایی به وضعیت استان کمک خواهند کرد.

حاتمی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های مسئولان در استان توسعه صنایع و کارگاه‌های خرد و کوچک است عنوان کرد: در کنار صنایع متوسط و کلان، برای کارگاه‌ه‌های کوچک نیز برنامه‌ریزی شده و قصد داریم در کنار مرکز ساماندهی سرمایه‌گذاری یک مرکز توسعه کسب و کارهای کوچک و کارگاهی نیز برای سامان دادن به این کارگاه‌ها ایجاد کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه بیان کرد: در زمینه سرمایه‌گذاری‌های کلان و کلیدی، چند طرح بزرگ در زمینه‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری داریم که با پیگیری‌های بسیار زیادی که صورت گرفت موفق شدیم تمام موانع موجود را برطرف و به مرحله اجرا برسانیم./تسنیم

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :