به گزارش کلهرنیوز ، فرآیند اخذ رای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور از ساعت ۸ صبح امروز در استان کرمانشاه آغاز شد و حوزه های رای گیری در همان دقایق اول شاهد حضور پرشور مردم بود.

ماراتن انتخابات امروز به ایستگاه پایانی رسید و مردم امروز پای صندوق های رای آمدند تا برای یازدهمین بار وکلای خود در خانه ملت را انتخاب کردند.

در انتخابات این دوره ۱۳۴ نامزد برای تصاحب ۸ کرسی مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه با هم رقابت می کنند.

امسال یک میلیون و ۵۴۶ هزار و ۴۱۳ نفر از مردم استان در این دوره واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۵۹ هزار رای اولی هستند.

همچنین ۶۲۱ صندوق از یک هزار و ۵۸۵ صندوق اخذ رای که در استان آرای مردم را جمع می کنند سیار و مابقی ثابت هستند.

آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه نیز در ساعات اولیه رای گیری با حضور در شعب اخذ رای آرای خود را به صندوق ریختند.

ا

استاندار کرمانشاه پس از رای دادن در جمع خبرنگاران گفت طی تماس هایی که با فرمانداران داشتم آنها اعلام کردند که استقبال مردم از انتخابات خوب بوده است.

ا

کرمانشاهی ها که همواره در صحنه های انقلاب به خصوص در مواقع حساس نقش آفرینی کرده اند و هربار حماسه ساز بوده اند و با حضورشان بسیاری از توطئه ها را خنثی کردند.

مردم برای تداوم انقلاب اقتدار و امنیت پایدار ایران در شعبه های اخذ رای حضور یافتند و آرای خود را به صندوق انداختند.

ا

سلیمانی دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه هم اعلام کرد که تا کنون مشکلی در روند و فرآیند انتخابات پیش نیامده  وبه صورت عادی در حال برگزاری است.

حضور پرشور رای اولی ها در پای صندوق های رای هم از نکات جالب این انتخابات است.

آخرین خبرها از ستاد انتخابات استان حاکی از بیشتر بودن مشارکت مردان نسبت به زنان در انتخابات است؛ از مجموع تعداد رای دهندگان ۵۵ درصد مردان و ۴۵ درصد بانوان هستند./مرصاد

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :