به گزارش کلهرنیوز، جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با  اسلام آباد خبر،  با تأکید بر تعطیلی بازار اسلام آبادغرب جهت حفظ سلامت مردم از پلمب ۱۷۷ کشتارگاه غیربهداشتی دام و طیوردر شهرستان خبر داد.

وی افزود : در راستای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با هماهنگی دادستانی محترم تا امروز ۱۷۷مورد کشتار غیر مجاز دام و طیور و ۱۱۴مورد  مرغ فروشی زنده که بصورت غیر بهداشتی کشتار می کردند پلمپ شدند

حیدری گفت: همچنین ۱۴ مورد نانوایی نیز پلمپ انجام شده که بازرسی روزانه و مستمر در دستور کار شبکه بهداشت و ادارات مرتبط قرار دارد و در زمینه سلامتی مردم مسامحه ای صورت نمی گیرد و مردم هم خواستار برخورد قاطع با افراد متخلف هستند.

گفتنی ست؛ شامگاه روز گذشته هشتمین  جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس با حضور روسای ادارات شهرستان به ریاست فرماندار اسلام آبادغرب در سالن شهدای مرصاد فرمانداری برگزار شد.

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب در این جلسه با عرض خداقوت به تمامی تلاشگران عرصه سلامت گفت:  خدمات شبانه روزی پرستاران و پزشکان کاری جهادی است.

وی افزود: با کمک سه ظرفیت ارتش، سپاه و شهرداری همه فضا های عمومی و معابر شهر  ضدعفونی و گندزدایی شده و با هماهنگی با نیروی انتظامی استان در روزهای آینده از ظرفیت یگان ویژه هم استفاده خواهیم کرد.

در ابتدای این جلسه دکتر محمدرضا نادری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دبیر ستاد پیشگیری ویروس کرونا از تمامی مدیران عضو ستاد که با دغدغه مندی تمام مصوبات ستاد را اجرا می کنند تقدیر نمود
دکتر نادری افزود:  قطعا” با رعایت  اصول بهداشتی چرخه انتقال ویروس شکسته می شود و کسانی که علائم مشکوک دارند باید در خانه بمانند و از ارتباط با دیگران خودداری نمایند چون این ویروس از اپیدمی(همه گیری) رد شده و به پاندمی(همه گیری جهانی) تبدیل شده است.

در این جلسه صنف های مختلف هم با دعوت اتاق اصناف در جلسه حضور داشتند که مقرر گردید بخاطر سلامت همشهریان بازار را تعطیل نمایند.

دادستان شهرستان هم در این جلسه از برخورد قاطع با خودروهای غیر بومی خبر داد و افزود: از تمامی مدیران عضو ستاد تقاضا دارم نسبت به اجرای مصوبات ستاد نهایت همکاری را داشته باشند چرا که سلامت مردم در اولویت همه ما باید باشد.

در این جلسه فرماندار از تلاش همه مدیران خصوصا اصحاب رسانه در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی  به جامعه تقدیر نمود.

#جهادگران_سلامت_کرمانشاه
#همه_با_هم_علیه_کرونا

این خبر را به اشتراک بگذارید :