به گزارش کلهرنیوز، سرهنگ محمد حیدری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کاهش ۵۳ درصدی ترددهای جاده‌ای در استان بیانگر توجه و اهتمام مردم به توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و پرهیز از انجام سفر به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری کروناست.

وی از وقوع ۱۹ فقره سانحه رانندگی منجر به فوت و جرح در ۷۲ ساعت اخیر خبر داد و گفت: این حوادث منجر به کشته شدن ۲ نفر و زخمی شدن ۲۴ تن دیگر شد.

حیدری عنوان کرد: با این حال تعداد افراد جان باخته امسال (۲۸ اسفند ۹۸ تا اول فروردین ۹۹) نسبت به مدت مشابه قبل ۶۰ درصد و تعداد افراد مصدوم نیز ۹۱ درصد خوشبختانه کاهش داشته است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به آغاز اولین بارش سال جدید که از ساعات ابتدایی بامداد امروز شروع به باریدن کرده، افزود: این موضوع باعث لغزنده شدن جاده شده که می‌طلبد رانندگان بیش از گذشته مراقب باشند.

وی گفت: علاوه بر بارش باران که تقریبا در همه محورهای استان شاهد هستیم، در محورهای خسروآباد و مله ماس بارش برف گزارش شده است.

حیدری با بیان اینکه عملیات برف روبی با حضور نیروهای راهداری و پشتیبانی پلیس راه در حال انجام است افزود: امیدوارم رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از شتاب بی مورد و رعایت فاصله طولی مناسب جان خود و دیگران را به خطر نیندازند./تسنیم

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :