به گزارش کلهرنیوز،  در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا امروز هفدهم فروردین با مصوبه ستاد پیشگیری شهرستان و همکاری نیروی انتظامی و بخشداری مرکزی کلیه راههای ورودی به تفرجگاه های جنگلی جنوب اسلام آبادغرب موسوم به گلال سیه مسدود شد.

 محمدی زاد بخشدار مرکزی اسلام آباد غرب  با اشاره به عدم رعایت بعضی از مردم در طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: عدم رعایت هشدارها باعث میشود فشار زیادی روی سیستم بهداشت و درمان وارد شود.

 وی افزود: به خاطر رفتن به دامان طبیعت و در نتیجه آن افزایش اجتماعات و سطح ارتباط ها ، باعث افزایش تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در استان نشویم و اجازه ندهیم روند ابتلا به ویروس کرونا در استان صعودی شود لذا از همه مردم شریف استان کرمانشاه خصوصا مردم فهیم اسلام آباد غرب می خواهیم در رعایت پروتکل های وزارت بهداشت و ستاد پیشگیری  از کروناهمکاری داشته باشند که هر چه سریعتر زنجیره این ویروس قطع شود.

گفتنی ست؛ محمدیزاد بخشدار مرکزی اسلام آبادغرب  بهمراه دهیار و اعضای شورای روستای چغاکبود از عملیات عمرانی بازگشایی راه دسترسی تنگه کنر به منظور استفاده بهتر کشاورزان و دامداران منطقه  بازدید نمود.

 وی افزود: بابهره برداری از این راه، دسترسی مردم روستا به ۸۰۰ هکتار زمین کشاورزی فراهم شده است.

 بخشدار مرکزی اسلام آبادغرب ضمن تشکر از تلاش و همکاری امور عشایری شهرستان گفت: این اقدام ارزشمند امور عشایری شهرستان در راستای حمایت از کشاورزان و عشایر منطقه صورت گرفته است./اسلام آبادخبر

این خبر را به اشتراک بگذارید :