به گزارش کلهرنیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ؛ دکتر فرزین معتمدی با اشاره به برگزاری مرحله نخست پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ، گفت: با برگزاری مرحله نخست پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ، از بین نامزدهای شرکت کننده در انتخابات ۱۹ نفر به مرحله دوم راه پیدا کردند و اعضای شوراهای اجرایی نیز انتخاب شدند.

وی افزود: از روز دوم تیرماه اقدامات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در دستور کار قرار گرفت و با تشکیل مجمع استان ، اعضای هیات مدیره استان نیز انتخاب گردیدند .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه درباره برگزاری مرحله دوم انتخابات در روز ۲۶ تیرماه، اظهارکرد : پس از برگزاری انتخابات به استناد ماده ۴۸ آیین نامه اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر، نامزدها سه روز مهلت دارند تا اعتراض خود را اعلام کرده و هیات نظارت نیز موظف است تا در مدت زمان تعیین شده از ۳۰ تیرماه لغایت اول مردادماه نسبت به اعتراض نامزدها رسیدگی نماید .

وی خاطر نشان کرد : هیات نظارت بر انتخابات در روز دوم مردادماه اسامی نهایی را به دبیرخانه پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر اعلام کرده و در نهایت ۴ تا ۵ مردادماه، اسامی نهایی معرفی خواهند شد . وی گفت : امروز ۲۶ تیرماه ۹۹ تعداد ۱۹ نفر در انتخابات شرکت کردند و از این بین ۶ نفر در استان از سوی شرکت کنندگان انتخاب می شوند که شامل ۴ نفر اعضای هیات مدیره و ۲ نفر بازرس می باشند .

دکتر فرزین معتمدی با تاکید بر تعیین شرایط عمومی و اختصاصی اعضای هیات مدیره و بازرسان، گفت: حداقل سن افراد ۲۵ سال و مدرک تحصیلی کارشناسی یا معادل آن است و باید حداقل ۵ سال سابقه کار اجرایی داشته باشند. بازرسان نیز علاوه بر موارد توصیه شده لازم است در زمینه امور مالی تخصص لازم را داشته باشند .

وی در پایان گفت : مرحله دوم پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در استان با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی، صبح امروز پنجشنبه ۲۶ تیرماه برگزار و رای گیری در حضور اعضای مجمع استان صورت پذیرفت و اعضای هیات مدیره استان و بازرسان نیز مشخص شدند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :