به گزارش کلهرنیوز به نقل از مدیر سازمان حقوق دانان بسیجی استان کرمانشاه ، نشست حقوق دانان بسیجی شهرستان سرپل ذهاب با موضوع تحقق عدالت در پرتو بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با حضور رییس سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه، رییس دادگستری، دادستان،فرماندهی سپاه شهرستان و حقوق دانان بسیجی این شهرستان برگزار شد.

در این نشست رییس سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه در سخنانی با اشاره به اینکه نیاز  امروز جامعه تحقق عدالت است گفت بر اساس بند چهارم بیانیه گام دوم انقلاب عدالت و مبارزه با فساد از الزامات اساسی است که باید مورد توجه همه مسولان در قوای سه گانه قرار گیرد.

رسول بهرامی پور اظهار داشت امروز با نگرش فساد ستیزی قوه قضاییه امیدی در دل مردم ایجاد شده و دستگاه قضایی با روحیه جهادی ورود کرده و عده ای میخواهند بر راه دستگاه عدالت کیفری مانع تراشی کنند و مقاومت کنند  و اینگونه افراد که خود یا بستگان یا وابستگانشان در فساد غوطه ور شده اند قطعا در مقابل عدالت گستری دستگاه عدلیه راه به جایی نخواهند برد.

بهرامی پور همچنین عدالت اجتماعی را از پایه های نظام اسلامی دانست و افزود تحقق عدالت از اصل اعتماد عمومی مردم که از دستاوردهای انقلاب اسلامی است حفاظت خواهد کرد.وی به نقش آفرینی حقوق دانان بسیجی در عرصه های جهاد حقوقی،عدالت گستری و مبارزه با فساد پرداخت و تصریح کرد خط قرمز حقوق دانان بسیجی دفاع از حقوق مردم است.

در این نشست رییس دادگستری شهرستان سرپل ذهاب نیز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت مجموعه دادگستری شهرستان تا آخرین قطره خون خویش در راه تحقق عدالت  از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

محمد حسین حیدری در ادامه با استقبال از برنامه های سازمان بسیج حقوق دانان اظهار داشت برنامه های بسیج حقوق دانان از جمله طرح هر مسجد یک حقوق دان، مشاوره حقوقی در مصلاهای نماز جمعه، مطالبه گری حقوق عامه و مبارزه با فساد در سطح شهرستان به جد اجرا خواهد شد و از اقدامات سازمان بسیج حقوق دانان تقدیر میکنیم.

در این نشست سرهنگ اکبری فرمانده سپاه شهرستان سرپل ذهاب نیز رسالت بسیج را تسهیل گری دانست و افزود بسیج حقوق دانان در کنار دادگستری به خدمت رسانی به مردم اقدام میکند و در این راه در کنار مجموعه قضایی شهرستان خواهد بود.

در پایان این نشست از حقوق دانان بسیجی برتر این شهرستان تقدیر شد.

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :