به گزارش کلهرنیوز ، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه، نشست تخصصی کارگروه فرهنگی ترافیک با حضور مهدی عبدالمالکی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، سرهنگ کیومرث غلامی معاون فرهنگی راهور استان، مهندس نوری معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه، افشین آزادی رییس حوزه هنری استان، اسدی مرام مسئول نمایش های خیابانی انجمن نمایش استان و کارشناسان هنری و اجتماعی شهرداری با موضوع برنامه ریزی تابستان جهت ترویج و ارتقاء فرهنگ ترافیک و آموزش شهروندی برگزار شد.

طرح ریزی تابستان جهت ترویج فرهنگ ترافیک و آموزش شهروندی و برنامه ریزی در راستای کمک به بهبود فرهنگ عمومی در حوزه ترافیک از اهداف برگزاری این نشست عنوان شد.

در این نشست مقرر شد، با همکاری حوزه هنری و راهور استان کرمانشاه و با حمایت شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با استفاده از هنر نمایش خیابانی طرح ارتقاء فرهنگ عمومی در سطح شهر کرمانشاه و با ایجاد فضایی آرامش بخش فرهنگ رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پیگیری و بعد از ماه مبارک رمضان آغاز شود.

پیگیری احیاء پارک ترافیک شهر، برگزاری کارگاه های آموزشی مشترک، کمک به ترویج طرح سه شنبه بدون خودرو و انجام طرح های آموزش در مهدهای کودک و مدارس ابتدایی از دیگر طرح های مورد پیگیری در این کارگروه خواهد بود.

همچنین راه اندازی کمپین”از خود شروع کنیم” در این جلسه به تصویب رسید.

این خبر را به اشتراک بگذارید :