به گزارش کلهرنیوز از اسلام آباد خبر ، با ابلاغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و دبیر دهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد قاسم زارع، سیروس همتی و بهزاد صدیقی به عنوان داوران بخش صحنه ای دهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد معرفی شدند.

در این دوره از جشنواره قاسم زارع پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران و از چهره های برجسته بازیگری ایران ، سیروس همتی بازیگر و هنرپیشه سینما و تلویزیون و بهزاد صدیقی از هنرمندان و نمایش نامه نویسان برجسته کشور مسئولیت داوری آثار بخش صحنه ای دهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد را بر عهده دارند.

رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و دبیر جشنواره ملی تئاتر مرصاد با اعلام این خبر افزود: جشنواره تئاتر ملی مرصاد از ٢٢ لغایت ٢٦ مرداد ماه در شهرستان اسلام آباد غرب برگزار می شود.

 وی افزود: این جشنواره در دو بخش صحنه ای و خیابانی در این شهرستان اسلام آبادغرب برگزار می شود و در حقیقت این جشنواره می تواند ظرفیت های تئاتر استان را ارتقاء ببخشد.

گفته می شود تا این لحظه دو تیم شرکت کننده میزبان هر دو در داوری حذف شده و به گفته دکتر تمری مدیر فرهنگ و ارشاد اسلام آبادغرب ممکن است در داوری نهایی جزو تیم های منتخب باشند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :