به گزارش کلهرنیوز ، به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد  ، حشمت الله فلاحت پیشه امروز دوشنبه در رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص) ۲ که با حضور خیل عظیم گروه های جهادی و گردان های بیت المقدس و کوثر در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: از دوران مجلس هشتم تهدیدهای نظامی علیه نظام ایران شروع شد و مقامات آمریکایی مدام ادعا می کردند که طرح حمله به ایران را روی میز آورده اند.

وی افزود: رئیس مجلس استرالیا آن زمان پیشنهاد داد که طرف آمریکایی می خواهد با هیات ایرانی مذاکره کند و ما قبول نکردیم و آنرا خلاف مقررات داخلی دانستیم، گفتند اگر مذاکره نکنید جنگ می‌شود و ما در پاسخ گفتیم که مردم ایران استاد یک چیز در مقابل آمریکا هستند و آن رو کم کنی است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر دشمنان نادان ما ادعا کردند که در چهلمین سال پیروزی انقلاب برای ایران برنامه دارند.

فلاجت‌پیشه ادامه داد: بر اساس اسناد تاریخی بیش از ۴۰ نوع اقدام خصمانه تا کنون دشمنان علیه این ملت مظلوم و البته مقاوم به کار بردند، اقداماتی که در هر کشور دیگر اجرا می کردند آنرا به نابودی می کشیدند اما کشور ما همیشه روی آنها را کم کرده است.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز دشمن به حربه تحریم اقتصادی روی آورده است اما باید بداند که راه به جایی نخواهد برد.

فلاحت پیشه خطاب به مسئولانی که دچار رعب شده اند، گفت: مگر شما تاریخ اسلام را نخواندید که آمریکاییها در اوج قدرت نتوانستند علیه ما اقدام کنند.

وی اذعان داشت: آمریکا با هر نوع ترفندی از جمله کودتا، شریک شدن با دشمن ما در جنگ تحمیلی که ۷۰ شرکت آمریکا در آن بمب شیمیایی به صدام می دادند، تحریم و… وارد شده است اما ایرانیان با تحمل هر نوع تهدید و تحریمی با افتخار توانستند جزو ۲۰ کشور اقتصادی اول دنیا شوند.

فلاحت‌پیشه همچنین یادآور شد: تحلیلگران آمریکایی می گویند دنیا یک شطرنج سه بعدی است، بعد اول آن نظامی که اختیار عمل آن با آمریکاست؛ بعد دوم اقتصادی که اختیارش دست آمریکا نیست و بعد سوم تروریست است که ما نمی توانیم آنرا مدیریت کنیم.

 رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشور آمریکا که یک زمانی ۴۰ درصد اقتصاد دنیا در دستانش بود الان به سختی ۲۳ درصد اقتصاد دنیا در دست آنهاست.

وی با اشاره به اینکه آمریکاییها زمانی که در عرصه اقتصاد فعال مایشاع بودند هیچ غلطی نکردند، گفت: آمریکاییها در حال افول هستند و تا ۷ سال آینده دیگر در اقتصاد حرف اول را نخواهد زد.

فلاحت‌پیشه اظهار داشت: در طول تاریخ ایرانیان با تکیه بر توان مهندسی معکوس و نیروی انسانی خود در همه زمینه ها یک جمله را خلق کردند که آمریکاییها می گویند که جنگ با ایرانیان مدیریت ناپذیر است.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امرور جوانان این مرز و بوم توان موشکی ایران را به حدی رساندند که می تواند تا ۱۰ سال دشمنان را به دنبال خود بکشاند یعنی ۱۰ سال دشمنان از ما عقب هستند و حتی موشک ها می تواند بر اتاق فرماندهی آنها بنشیند.

وی گفت: دشمنان یک چیز را که خارج از محاسبات روز دنیا می دانند توان انسانی ایرانیان است که حسین وار و زینب وار در قبال مملکت ایستاده اند و در چهل سالگی انقلاب باز هم جشن پیروزی انقلاب را با شکوهتر برگزار خواهند کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر ما با همان روحیه بسیجی و با تکیه بر سربازان گمنام در مقابل دشمنان بابستیم در چهلمین سال پیروزی رو کم کنی تاریخی خواهیم داشت که برای این منظور سربازان گمنام و البته مدیرانی را که مرعوب نشده باشند می خواهیم.

وی افزود: حدود ۸۰ درصد اقتصاد کشور داخلی است و فقط آمریکا بر ۲۰ درصد آن می تواند تاثیر بگذارد لذا بدون شک دشمن در جنگ تحریم نیز در مقابل اراده این ملت مجبور به عقب نشینی خواهد شد.

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :