به گزارش کلهرنیوز ، روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز شنبه به نقل از هوشنگ بازوند در نشست کمیسیون مبازره با قاچاق کالای استان اعلام کرد: ایران اسلامی در شرایط یک جنگ اقتصادی تمام عیار قرار دارد که به موازات آن یک جنگ روانی و رسانه ای پرحجم تر و عظیم تر، این دسیسه را هدایت می کند.
وی اظهار داشت : این کینه توزی ها و دشمنی ها تنها مختص امروز نبوده و طی ۴۰ سال اخیر در جریان بوده و ره به جایی هم نبرده است و نخواهد برد.
استاندار کرمانشاه اضافه کرد: خوشبختانه یک انسجام ملی در نظام شکل گرفته که نمونه بارز آن جلسات منظم سران سه قوه کشور و مصوبات راهگشای آن در حوزه اقتصاد است.
بازوند گفت: در دوران دفاع مقدس هم این تحریم ها وجود داشت ولی آن زمان با مشارکت گسترده و خالصانه مردم، نقشه اقتصادی دشمن برای به زانو در آوردن نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش برآب شد.
وی تاکید کرد: امروز نیز با یک مدیریت درست و هوشمندانه و تقویت فضای همدلی و مشارکت در میان مردم، می توان بر همه این آسیب ها غلبه کرد.
استاندار کرمانشاه در پایان گفت: باید تلاش کنیم با یک برنامه ریزی مناسب عرصه را بر محتکران و اخلال کنندگان نظم بازار تنگ کنیم.

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :