به گزارش کلهرنیوز ، روابط عمومی استانداری روز شنبه به نقل از هوشنگ بازوند در دیدار با مدیرکل و جمعی از مسئولان اداره استاندارد استان که به مناسبت هفته استاندارد انجام شد، افزود: از کل مجموعه اداره استاندارد استان به جهت تلاش های انجام شده و در حال انجام تشکر ویژه دارم و کار استاندارد علاوه بر اینکه حساس و مهم است برای جامعه بواسطه ایجاد اعتماد و اطمینان نیز بسیار اثربخش است.
وی با تاکید بر اینکه کارهای اداره استاندارد باید شفاف و در جهت اعتمادسازی باشد، اظهار داشت: امروز بعضی از افراد در جامعه برای تامین منافع خود به دنبال فدا ساختن کیفیت کالاها و خدمات در برابر کمیت هستند لذا اداره استاندارد موظف به برخورد جدی با این گونه کارها و اقدام ها است.
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: علامت استاندارد در جامعه باید زمینه ساز اطمینان و اعتماد مردم در خرید کالا باشد که این مهم نیازمند توجه بیش از پیش اداره استاندارد برای جلب رضایت مردم است.
بازوند تلاش برای ارتقای روحیه سلامتی و تندرستی مردم را از اولویت های مهم این اداره برشمرد و بیان داشت: اداره استاندارد باید سختگیری های بدون ملاحظه داشته باشد تا با ورود کالایی غیراستاندارد به سلامت مردم خدشه ای وارد نشود البته این سختگیری ها ها باید حکیمانه و طبیبانه باشد.
وی با اشاره به فعالیت های فضای مجازی و رصد دقیق مسائل به خصوص موضوعات مربوط به اداره استاندارد، خواستار نظارت بیشتر و افزون تر این اداره در برخورد با هرگونه ورود کالاهای غیراستاندارد به سطح جامعه شد.

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :