به گزارش کلهرنیوز ،  محمدحسین صادقی در نشست با مدیران شرکت‌های بیمه‌ای در کرمانشاه، از آمادگی دستگاه قضائی برای تعامل با شرکت‌های بیمه استان در راستای تسهیل سفر مسافرین نوروزی خبر داد و اظهار داشت: شرکت‌های بیمه‌ای مستقر در استان باید در ایام تعطیلات عید خدمات مربوط را به مسافرین و میهمانان نوروزی به صورت مطلوب و فوری ارائه دهند.

وی با تاکید بر اینکه در صورت وقوع رخدادی پرداخت خسارت به مسافران بیمه شده باید در اسرع وقت و بدون مانع باشد، افزود: نباید با تأخیرهای احتمالی در ارائه خدمات برای مسافران نوروزی وقفه‌ای در مسافرت آنها ایجاد کنیم.

دادستان کرمانشاه اضافه کرد: همچنین ضروری است شرکت‌های بیمه‌ای شعبی در قالب واحدهای سیار راه اندازی کنند تا در محورهای مواصلاتی استان مستقر شوند.

وی یادآور شد: در مواردی که شرکت‌های بیمه بدون ضرورت اخذ کروکی از راهنمایی و رانندگی مجاز به پرداخت خسارت می‌باشند، لازم است کارشناسان بیمه حضور به موقعی در محل تصادف داشته باشند.

صادقی در ادامه توصیه‌هایی نیز به رانندگان داشت و بر لزوم رعایت دقیق مقررات و آئین نامه راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و افزود: کاستن از حوادث ترافیکی اهتمام همه مردم را طلب می‌کند.

وی در پایان خواستار احترام به موازین مقرره قانونی، اجتناب از شتاب‌زدگی در رانندگی، ارتقا استانداردهای کیفی توسط خودروسازان و حذف نقاط حادثه‌خیز توسط سازمان راهداری شد./مرصاد

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :