به گزارش کلهرنیوز ،  دکتر امید حسینی مدیرعامل شرکت پیشگامان کشاورزی کوثر کرمانشاه با اعلام این خبر گفت : خوشبختانه بعد از کش و قوس های چند ساله انتظار مردم شهید پرور اسلام آبادغرب به پایان رسیده و گلخانه مدرن اسلام آبادغرب با ۵ هزار متر مربع آماده بهره برداری می باشد.

 وی افزود : تیم جدید و جوان شرکت پیشگامان کشاورزی کوثر کرمانشاه عملاً کار اجرایی گلخانه را از آبان ماه سال گذشته با تحویل یک زمین بایر و مشکلات زیاد از جمله شرایط نامساعد جوی; برودت هوا و افزایش قیمت‌ها و نبود زیرساخت ها شروع کردند.

  مدیرعامل شرکت پیشگامان کشاورزی کوثر کرمانشاه عنوان داشت : تا به امروز ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث گلخانه نیم هکتاری مدرن در اسلام آبادغرب هزینه شده است

 دکتر حسینی اظهار داشت: تیم شرکت پیشگامان کشاورزی کوثر کرمانشاه با کار جهادی و خستگی ناپذیر و تلاش شبانه روزی در صدد رفع موانع ارزی به زودی کار فاز اول شهرک گلخانه ای با ۱۱ هکتار آغاز میشود و  این امر می‌تواند باعث امید برای ایجاد اشتغال مناسب در استان کرمانشاه شود.

  وی بیان داشت : خوشبختانه با نهایی کردن قرارداد گلخانه ۱۱ هکتاری و پیگیری تسهیلات  فاز اول گلخانه اسلام آبادغرب به عنوان مدرن ترین گلخانه کشور  میتوان شاهد رونق تولید ، ایجاد اشتغال پایدار و صادرات در منطقه شد.

 دکتر حسینی با اشاره به اجرای مقوله R&D ( تحقیق و توسعه فناورانه) در گلخانه مدرن اسلام آبادغرب گفت:  خوشبختانه در پروژه گلخانه ی اسلام آبادغرب با استفاده از تحقیق و توسعه فنی و انتقال تکنولوژی روز دنیا و بومی سازی آن توسط مهندسین جوان در آینده نزدیک میتوانیم شاهد تولید تجهیزات مدرن گلخانه ای در سطح کشور در گلخانه اسلام آبادغرب باشیم.

/اسلام آبادخبر

این خبر را به اشتراک بگذارید :