به گزارش کلهرنیوز ، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی به واسطه داشتن ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج مقتدر یکی از قدرت های جهانی است و وجود سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز امنیت و آرامش بسیار خوبی به کشور بخشیده است.
وی افزود: موفقیت های پی در پی نظام و دور ماندن دشمنان از دستیابی به اهدافشان باعث شده تا بیشتر از همیشه به فکر تفرقه افکنی در کشورمان و تضعیف نیروهای مسلح بیفتند که نمونه اخیر آن را می توان در وارد آوردن هجمه به نیروی انتظامی مشاهده کرد.
آیت الله علما با اشاره به اهمیت وجود نیروی انتظامی در جامعه و امنیت پایداری که با تلاش های شبانه روزی پلیس رقم خورده است، افزود: اگر روزی نیروی انتظامی نباشد مشخص می شود که وجود آن ها تا چه اندازه حیاتی و لازم است.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: دشمنان به خاطر موضوعی که چندی پیش رخ داده بود به شدت در حال تضعیف نیروی انتظامی هستند در حالی که همه می دانند پلیس مقتدر ما حافظ نظم و امنیت در جامعه است.
وی در ادامه به فرا رسیدن روز ۱۱ شعبان که مصادف با میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان است، اشاره و اظهار کرد: ایشان بهترین الگو برای نسل جوان کشور است و تاسی از وی می تواند همه جوانان را عاقبت بخیر کند.
آیت الله علما همچنین به روز شورا نیز اشاره کرد و گفت: اعضای شورا وظیفه دارند به مشکلات مردم بخصوص اقشار ضعیف رسیدگی کنند و من نیز همواره این موضوع را به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا یادآور شده ام.
امام جمعه کرمانشاه ۱۱ اردیبهشت روز کار و گارگر را نیز گرامی داشت و افزود: کارگران ما جزو زحمتکش ترین اقشار جامعه هستند که همواره در خدمت انقلاب و نظام بوده اند و مسئولان وظیفه دارند به وضعیت آن ها رسیدگی کنند.
وی همچنین با تبریک نیمه شعبان سالروز ولادت امام زمان (عج)، اظهار کرد: در همه ادیان اعتقاد به منجی وجود دارد اما کاملترین شرایط ظهور منجی در اسلام معرفی شده است که همان امام عصر (عج) می باشد، موضوعی که شیعه و سنی به آن اعتقاد دارند.
آیت الله علما در پایان سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم را نیز گرامی داشت و افزود: تربیت نسل جوان به عهده معلمان و اساتید دانشگاه قرار دارد، وظیفه ای سنگین و خطیر که اگر به خوبی از عهده آن برآیند می تواند آینده ای در خشان تر برای کشور ترسیم کرد./ایرنا

این خبر را به اشتراک بگذارید :