رئیس کمیته امداد بخش حمیل گفت: این نهاد در بخش حمیل موفق به اجرایی نمودن ۱۰۴ طرح اشتغال پایدار با تسهیلات پرداختی به ارزش ۱٫۹۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال در زمینه های دامپروری، خدماتی و حمل و نقل شده است.

به گزارش کلهرنیوز ، یوسف نوری رئیس کمیته امدادامام (ره) بخش حمیل در گفتگو با اسلام آباد خبر؛ ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: واحد اشتغال و خودکفایی این نهاد در بخش حمیل موفق به اجرایی نمودن ۱۰۴ طرح اشتغال پایدار با تسهیلات پرداختی به ارزش ۱٫۹۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال در زمینه هایی دامپروری ، خدماتی و حمل و نقل برای مددجویان خود در سال اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال گردیده است .
وی در ادامه رویکرد اصلی این نهاد را ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی از مناطق محروم اعلام کرد و بیان داشت: در سال ۹۷ نیز پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از هیچ کوششی جهت ایجاد اشتغال خانواده های مددجویان الخصوص فرزندان ذکور مددجویان دریغ نخواهد شد.
نوری با اشاره به اعلام لیست دستگاههای موفق در ایجاد اشتغال در شهرستان اسلام ابادغرب عنوان کرد: کمیته ی امداد امام خمینی (ره) با ۰/۱۹۴ اشتغال ایجادی به تعداد ۳۸۵ شغل ، موفق به کسب مقام دوم شهرستان شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید :