به گزارش کلهرنیوز از  ایرنا، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع، افزود: با وجود تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمنان، امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار است.
وی اظهار داشت: امروز به برکت اسلام و انقلاب نه تنها در منطقه بلکه در تمام دنیا با اقتدار کامل بر آرمان‌های خود ایستاده ایم و در راه پیشرفت و توسعه گام بر می داریم.
خطیب جمعه کرمانشاه در ادامه خطبه های خود، اتکای اصلی جمهوری اسلامی را به مردم دانست و گفت: پشتیبان اصلی این انقلاب و نظام، ملت ایران هستند.
آیت الله علما ، با اشاره به حضور ملت در همه صحنه های انقلاب، افزود: این ملت همواره پشتیبان نظام، انقلاب و رهبری بوده و هستند.
وی به دهه چهارم انقلاب و پیشرفت های ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز ایران اسلامی در بسیاری از عرصه های علمی، نظامی و فن آوری پیشرفت های چشمگیری کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه همچنین به بازداشت خبرنگار شبکه پرس تی وی در آمریکا نیز اشاره کرد و گفت: آمریکا نشان داد که نه تنها هیچ پایبندی به حقوق بشر ندارد بلکه ناقض اصلی حقوق بشر در دنیا است.
آیت الله علما افزود: آمریکا بدون توجه به اقدام های ضد حقوق بشری خود تنها به دنبال فشار آوردن به ملت های مستقل هستند در حالیکه خود آنها اعتقادی به دموکراسی و حقوق بشر ندارند.

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :