به گزارش کلهرنیوز؛ محمدطیب صحرایی در مراسم گرامیداشت روز ارتش که در پادگان شهید سراوان کرمانشاه برگزار شد، ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت در جهان و سرشکستگی و نابودی همینه استکبار جهانی، اظهار داشت: ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی است که این مکتب با رهنمودهای مقام معظم رهبری شاهد سرافرازی نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

استاندار کرمانشاه افزود: در طول تاریخ بشریت آنچه‌ که به ما رسیده زنجیره‌ای از فراز و فرودها در زندگی انسان است و بشر تجربیات مختلفی در ابعاد مختلف طی ۱۰۰ سال کسب کرده است.

وی با بیان اینکه یکی از پیچیدگی‌های زندگی انسان همین ابزار رسانه است، گفت: در حالی‌ که در گذشته حاکمان تاریخ آنچه‌که بود در قول فریاد می‌زدند و در عمل هم با خشونت و تکبر اجرا می‌کردند.

صحرایی ادامه داد: مستکبران پی بردند که با گذشت زمان و با رشد عقل بشر این توحش و ظلم را با ابزارهای دیگری نمایش دهند و امروز جهان استکبار با ابزار رسانه، بازنمایی متفاوتی ایجاد کرده طوری که جای غاصب و صاحب حق را عوض می‌کنند.

وی افزود: رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی که بیش از ۷۰ سال قدمت ندارد این‌گونه اعمال جنایتکارانه انجام می‌دهد و در بازتاب رسانه سعی دارد همه چیز را وارونه جلوه دهد.

صحرایی تصریح کرد: جامعه جهانی در حال پوست‌اندازی است و سرعت تغییرات بسیار بالا است و در دوران معاصر این سرعت بسیار چشمگیر و اثرگذار است طوری که در ۵۰ سال گذشته جهان یک تغییر تمدنی بزرگ را تجربه کرده است.

وی با اشاره به استناد تاریخ، خاطرنشان کرد: در زمینی که امروز به خون مطهر شهدا مزین شده، افرادی آقایی می‌کردند که نه ایرانی بودند و نه خیر و سعادت آنها را می‌خواستند.

صحرایی گفت: ده‌ها آمریکایی بر ارتش ایران و پادشاهان آن دوران سروری می‌کردند و حق توحش دریافت می‌کردند و طبق مستندات بیش از ۴۰ هزار نفر مستشار آمریکایی در ایران مستقر بودند طوری که جمع حقوق آنها از حقوق افراد ایرانی بیشتر بوده است.

وی با اشاره به اینکه هنوز هم برخی کشورها وابسته به استکبار جهانی هستند، ادامه داد: اما به رهبری پیامبرگونه مقام عظمای ولایت اتفاقاتی رقم خورد که یک قدرت نو ظهور را به جهانیان مخابره کرد.

صحرایی افزود: همین اقتدار فرزندان ما در نیروهای مسلح موجب شده که دشمن جرأت هیچ تجاوزی نداشته باشد و حد و مرز بشناسد و این راه افتخارآمیز نویدبخش تمدن جدید خواهد بود.

وی با بیان اینکه رسانه‌های جهان استکبار نتوانستند جلوی اراده مستضعفان عالم را بگیرند، گفت: گروه‌هایی از روی جهالت و رذالت سعی می‌کنند دل‌های ما را دچار تزلزل کنند و شکست را القا کنند در حالی‌که طبق آیه شریفه ولینصرالله من ینصره .. هر کس دینش را یاری کند خدا او را یاری خواهد کرد.

/شبکه اطلاع رسانی مرصاد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :