به گزارش کلهرنیوز  ،  سرهنگ سلیم سلیمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با شاره به در پیش بودن چهارشنبه‌سوری اظهار کرد: عملکرد پلیس در بحث برخورد با جرائم پیشگیرانه است و  پلیس شهرستان در چهارشنبه آخرسال  با آمادگی و اقتدار کامل با کسانی که بخواهند اموال بیت المال را تخریب یا احیانا” اخلال در نظم ایجاد کنند برخورد قاطع خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه؛ بیشترین قربانیان چهارشنبه‌سوری کودکان و نوجوانان هستند، به خانواده‌ها توصیه نمود:  از کودکان و نوجوانان خود مراقبت کنند تا سبب بروز فجایع دلخراش و غیرقابل جبران نشوند.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: امسال ۶۱ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ حاصل شده که بیش از ۲۶ هزار تماس آن همراه با عملیات پلیسی بوده و مابقی ارشاد انتظامی و مراجعه حضوری بوده که اینها نشان از اعتماد مردم به همکاران ما در پلیس ۱۱۰  است.

وی  با ارائه گزارشی از عملکرد پلیس شهرستان، عنوان کرد: در سال جاری ۱۰۷ درصد افزایش کشفیات سرقت ها را داشته‌ایم و در بحث  کشف مواد مخدر رشدی ۶ درصدی ، کشف مواد محترقه ۹۵ درصد افزایش کشف و در بحث کالای قاچاق رشد ۱۰۰ درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته ایم.

سرهنگ سلیمی از دستگیری ۳۵ معتاد متجاهر و خرده‌فروش مواد مخدر و پلمب ۶ باب منزل و مغازه در راستای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز شهرستان خبر داد و افزود: البته با تعامل با بهزیستی، تعدادی از معتادان متجاهر زیر پوشش این اداره قرار گرفتند، همچنین بیش از ۱۰۰ نفر از افراد معتاد متجاهر تحویل اردوگاه ماده ۱۶کرمانشاه شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب در بخش دیگری از سخنان خود از استخدام یگان ویژه در شهرستان خبر داد و گفت: یگان ویژه در راستای تأمین نیروی انسانی خود از بین دارندگان دیپلم داوطلب پسر می‌پذیرد.

وی در خصوص شرایط جذب، گفت: از بین جوانان اسلام آبادغرب متولدین سال ۷۴ تا ۸۰ و افردای که داری قد ۱۷۵ سانتیمتر به بالا  و دارای مدرک حداقل دیپلم با معدل ۱۴ هستند، در یگان ویژه نیروی انتظامی استخدام می‌شوند، این استخدامی بدون محدودیت تعداد افراد است و علاقمندان می توانند جهت نامنویسی و کسب اطلاعات بیشتر به یگان ویژه کرمانشاه واقع در چهارراه سیلو مراجعه نمایند./اسلام آبادخبر

تصاویر تکمیلی:

این خبر را به اشتراک بگذارید :