به گزارش کلهرنیوز،

بیانیه سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه در محکومیت اهانت کارشناس گروه ادبیات دانشگاه رازی کرمانشاه
به سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی

بسم الله الرحمن الرحیم
اقدام موهن کارشناس گروه ادبیات دانشگاه رازی کرمانشاه در توهین به سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و فرزند محترمه آن شهید بزرگوار در آستانه سالروز شهادت آن سرباز ولایت و فدایی ملت ، قلب موحدان و ملت مقاوم ایران اسلامی و مردمان شهید پرور استان کرمانشاه را جریحه‌دار کرد و بار دیگر جلوه ای از پدیده ی « نفوذ » را آشکار ساخت .

این اقدام موهن که در فضای مجازی صورت گرفت اهانت به الگوی ایثار و مقاومت و از خود گذشتگی نماد استقامت ملت سرافراز ایران اسلامی سردار حاج قاسم سلیمانی عزیز است که امنیت امروز ایران و بسیاری از کشورهای آزادی خواه منطقه مدیون رشادت های این مرد بزرگ است که ملت ایران و ملل آزادی خواه منطقه با تشییع باشکوه و تاریخی ، قدر دانی خود را از این انسان شجاع و فداکار به رخ جهانیان کشیدند.

مباشر این اقدام موهن با قرار دادن تصویر دختر شهید سلیمانی در فضای مجازی و افترای لفظی به پدر گرانقدرشان شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی و همچنین مدح یکی از دست پروردگان استکبار و صهیونیسم جهانی و معدوم شده بنام روح اله زم ، قلب آحاد مردم انقلابی علی الخصوص خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و مدافعان حق و حقیقت را آزرده نمود.

اینک حقوق دانان بسیجی ، متعهد و انقلابی استان کرمانشاه ضمن محکومیت شدید این اقدام نابخردانه ، موارد زیر را به عنوان مطالبه جدی بیان می دارد :

۱) این اقدام فتنه ای است در امتداد جریانی که در روز عاشورا، امام حسین (علیه السلام) را هتک حرمت کردند و پرچم عزای او را آتش زدند. بر علیه ولی فقیه زمان شوریدند و حکومت اسلامی که متعلق به امام زمان (عج) هست را دچار اختلال کردند . بی شک این اقدام با برنامه ریزی و اهداف خاص صورت گرفته است که باید ریشه آن در سطح استان خشکانده شود.

۲) با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که می فرمایند: «گاهى سکوت کردن، کنار کشيدن، حرف نزدن، خودش کمک به فتنه است. در فتنه همه بايستى روشنگرى کنند؛ همه بايستى بصيرت داشته باشند.» لذا از همه مسؤلان ، اقشار مختلف و رهروان سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی انتظار می رود در خصوص این فتنه مواضع قاطع و انقلابی اتخاذ نمایند.

۳) مباشر این اقدام با قصد تشویش اذهان عمومی و اضرار در فضای مجازی مستند به ماده ۱۸ از قانون جرايم رایانه ای اکاذیبی را در خصوص سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی( ره) منتشر نموده و از این طریق موجب هتک حرمت شهید والا مقام شده است، افزون بر آن لفظ موصوف دلالت بر بزه توهین در حق فرزند محترمه اش محسوب شده و مضافا با انتشار تصویری از روح اله زم در فضای مجازی ضمن تمجید از وی موجبات ترویج راه وی را فراهم و به سود گروه های مخالف نظام تبلیغ نموده که مصداق بزه تبلیغ علیه نظام است و مباشر این اقدام مستند به ماده ۵۰۰ از قانون مجازات اسلامی (کتاب پنجم تعزیزات) مرتکب بزه تبلیغ علیه نظام گردیده است ؛ لذا مستند به مواد ۳۴، ۳۶، ۳۸و۳۹ از قانون جرایم رایانه ای توقیف و ‌تفتیش داده ها و با عنایت به مواد ۱۸ از قانون مورد اشاره و مواد ۶۰۸، ۵۰۰ و ۶۹۷ از کتاب پنجم تعزیرات با قید فوریت تعقیب کیفری مباشر ، معاونان و شرکای احتمالی و افراد مرتبط این اقدامات موهن و مجرمانه مورد انتظار و مطالبه جدی از دستگاه قضایی استان می باشد.

۴) اینک حقوق دانان بسیجی و انقلابی استان کرمانشاه بعنوان سربازان ولایت مدار جبهه عدالت خواهی این سرزمین اسلامی، اعلام می دارد که همواره با بصیرت از آرمانهای انقلاب و شهدای عزیزمان به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی دفاع نموده و ذره ای در این مسیر کوتاه نخواهد آمد و درباره افتادن افراد معلوم الحال در باتلاق فتنه‌ها، هشدار می دهیم و دشمنان داخلی و خارجی نیز بدانند که یقینا فرزندان پاکباخته امت اسلامی و حقوق دانان انقلابی، با اقتدا به سرور و سالار شهیدان کربلا، در مقابل اسلام ستیزان و هتاکان به ارزشهای ملت با تمام قدرت خواهد ایستاد و با مسلح شدن به سلاح قانون در مبارزه با قانون شکنان ، چون صاعقه ای بر سر آنان یورش آورده و مجازات عاملان این گونه رفتارها ی مجرمانه را به صورت جدی مطالبه خواهند کرد.

۵) در پایان از مسئولین محترم قضایی، امنیتی و اجرایی استان می خواهیم تا برای صیانت از ارزش های والای اسلامی و مردم انقلابی ، ضمن برخورد قاطع و جدی با مباشر، معاونان و شرکای احتمالی و افراد مرتبط این اقدامات موهن و مجرمانه، زمینه های تکرار موارد مشابه را سد نمایند و از شورای تأمین استان می خواهیم با تصمیمات قاطع و انقلابی جرات تکرار چنین اقداماتی را افراد پیاده نظام دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی سلب نمایند.

ان تنصرلله ینصرکم ویثبّت اقدامکم

حقوق دانان بسیجی و انقلابی استان کرمانشاه

 

 

 

 

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :